تاریخ انتشار: 1400/04/18 09:23
کد خبر: 36779

تساوی پرسپولیس و فولاد عادلانه بود / چه کسی گفته بودجه پرسپولیس از استقلال بیشتر است؟

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چه کسی گفته به پرسپولیس بیشتر از استقلال پول می‌دهند و بودجه این تیم بیشتر است؟
تساوی پرسپولیس و فولاد عادلانه بود / چه کسی گفته بودجه پرسپولیس از استقلال بیشتر است؟

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تساوی پرسپولیس و فولاد اظهار داشت: از قبل پیش‌بینی کرده بودم بازی آسانی نیست و در این موقعیت فولاد دارای انگیزه‌های زیادی بود. نه تنها فولاد کمتر کسی انتظار داشت پیکان مقابل سپاهان چنین نمایش خوبی را به نمایش بگذارد. در نهایت معتقدم بازی پرسپولیس و فولاد برابر  و نتیجه تساوی عادلانه بود. اگر هم گلی به ثمر می‌رسید بر روی اشتباهات فردی بود.

وی افزود: با توجه به اینکه در هفته‌های پایانی لیگ برتر به سرمی‌بریم. ۲ تیم مدعی عنوان قهرمانی هستند و ۳ یا ۴ تیم دیگر به دنبال کسب سهیمه لیگ قهرمانان آسیا هستند. از آن طرف هم تیم‌های قعرجدولی هم تمام تلاش خود را به خرج می‌دهند تا سقوط نکنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص چمن ورزشگاه شهدای فولاد تصریح کرد: هر دو تیم روی یک زمین بازی کردند. به هر حال موجودی و امکانات حال حاضر فوتبال ما همین قدر است. حمید مطهری و جواد نکونام هر دو مربی فنی و تاکتیکی هستند. منتهی هر دو تیم روی یک زمین چمن و در شرایط برابر به میدان رفتند. سرتاسر فوتبال ایران تبدیل به گلایه شده است. امثال ما را به تلویزیون دعوت نمی‌کنند تا درباره مشکلات امکانات نقدی نکنیم یا می‌گویند اگر دعوت شدید در این باره صحبتی نکنید. چه کسی گفته به پرسپولیس بیشتر از استقلال پول می‌دهند و بودجه این تیم بیشتر است؟

ابراهیمی درباره پیشنهادات خارجی برای بازیکنان پرسپولیس عنوان کرد: به نظرم اگر می‌توانند حتما بروند. چون ورزش قهرمانی عمر کمی دارد و فوتبالیست مانند کارمند اداره نیست که بعد از ۳۰ سال بازنشسته شود و حقوق بگیرد. هر وقت کار کند حقوق می‌گیرد و هر وقت بیرون بماند پولی دریافت نمی‌کند. اگر می‌خواهیم فوتبال ما جان بگیرد باید از محله‌های فقیرنشین استعداد‌های فوتبالی را شناسایی کنیم و اجازه ندهیم دلالان برای فوتبال ایران تعیین تکلیف کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d9m5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ترکیب فولاد برابر پرسپولیس اعلام شد