تاریخ انتشار: 1400/04/18 19:38
وعده‌هایی که هرگز محقق نشد
کد خبر: 36754

گابریله پین- استقلال؛ شاید وقتی دیگر!

با توجه به مسائل اخیر استقلال حضور گابریله پین در این تیم را باید منتفی بدانیم.
گابریله پین- استقلال؛ شاید وقتی دیگر!

 حدود 2 ماه از روزی که فرهاد مجیدی اعلام کرد گابریله پین مربی پرآوازه ایتالیایی برای کمک به کادرفنی استقلال به ایران سفر می‌کند، گذشته و این مربی حتی قراردادش را نیز امضا نکرده است!

در این خصوص فرهاد مجیدی چندی قبل دلخوری هایش از مسئولان باشگاه استقلال را اعلام کرد. سرمربی استقلال گفته بود که احمد مددی مدیرعامل باشگاه در قرارداد پین بندی قرار داده که در صورت عدم پرداخت مطالبات این مربی او حق شکایت به مراجع قضایی بین المللی را نداشته باشد! مساله عجیبی که با واکنش مربی ایتالیایی مواجه شد واو اعلام کرد حاضر به امضای چنین قراردادی نیست.

مددی در پی اعتراضات مجیدی و هواداران استقلال اعلام کرد که قرارداد گابریله پین را تصحیح کرده و برای او فرستاده است. حالا اما با وجود اعلام مددی درباره شرایط ایجاد همکاری با این مربی اما او هنوز قراردادی نبسته و به ایران هم سفر نکرده است.

از طرف دیگر مبلغ 200 هزار دلاری که باشگاه استقلال برای قرارداد پین تا پایان فصل در نظر گرفته بود را قرار شد که علی نامداری مشاور سابق هیات مدیره پرداخت کند اما او نیز دیگر در باشگاه سمتی ندارد و بعید است بخواهد از این نظر کمکی به استقلال داشته باشد.

حالا کار به جایی رسیده که احمد مددی نیز دیگر پیگیر حضور گابریله پین در استقلال نیست و فرهاد مجیدی هم دیگر حرفی در این خصوص نمی‌زند.

با توجه به اینکه 4 هفته تا پایان رقابت های لیگ برتر باقی مانده به نظر می‌رسد حضور گابریله پین در فصل جاری در ایران برای مشاوره دادن به فرهاد مجیدی منتفی شده است. شاید با تغییرات احتمالی در استقلال بعد از تغییر دولت و در صورت ادامه حضور فرهاد مجیدی بحث حضور این مربی ایتالیایی در ایران دوباره قوت بگیرد اما فعلا بعید است شاهد حضور او در استقلال باشیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4beko9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ملک ۵۴ میلیاردی استقلال توقیف شد