تاریخ انتشار: 1400/04/23 21:04
کد خبر: 36535

اختصاصی/ این بازی دیگر مساوی ندارد/ فانتزی های محرم یا جنگجویان جواد؟!

یکی دیگر از بازی های حساس یک چهارم نهایی جام حذفی دیدار فولاد و سپاهان است که این دو تیم نیز عزم شان را جزم کرده اند تا از راه جام حذفی به قهرمانی برسند.
اختصاصی/ این بازی دیگر مساوی ندارد/ فانتزی های محرم یا جنگجویان جواد؟!

سپاهان که در لیگ برتر سایه به سایه پرسپولیس حر‌کت می‌کند و برای قهرمانی می جنگد، در جام حذفی نیز یکی از مدعیان اصلی کسب قهرمانی است که باید به مصاف فولاد خوزستان برود. برخلاف سپاهان، فولاد شانس قهرمانی در لیگ برتر را ندارد و تنها برای کسب چهارمی می تواند امیدوار باشد. شاگردان جواد نکونام در لیگ نشان‌ دادند که حریف راحتی برای هر تیمی نیستند و الان که شانس کسب‌ سهمیه مستقیم را از دست داده اند همه توانشان را برای قهرمانی در جام حذفی گذاشته‌ اند و می خواهند از این راه به آسیا برسند.

دو تیم در لیگ برتر رفت و برگشت به تساوى رضایت دادند که این نشان می دهد، از یکدیگر شناخت کافی دارند. این را هم فراموش نکنید، در حال حاضر پرسپولیس صدرنشینی اش را مدیون‌ فولاد خوزستان است که این تیم بد موقعی یقه سپاهان را گرفت و با همان تساوی، زردپوشان صدر جدول را تقدیم سرخپوشان کردند. حال شریط کاملا متفاوت است و فولاد در استادیومی به مصاف سپاهان  می رود که مدت هاست در آن شکست نخورده و نمی خواهد این رکورد را در بدترین شرایط خراب کند.

سپاهان نیز با اینکه برای قهرمانی در لیگ مبازره می‌کند، ولی این فرصت را نیز دوست ندارد از دست بدهد و به دنبال قهرمانی در جام حذفی است. در کل هم محرم نویدکیا دوست دارد یک پای نیمه نهایی باشد و هم جواد نکونام به دنبال رسیدن به چهار تیم پایانیست تا شاید یک یادگاری در خوزستان بر جا بگذارد. حال اینکه فوتبال فانتزی محرم نویدکیا برنده‌ میدان می شود یا فوتبال فیزیکی و جنگنده جواد نکونام باید منتظر ماند.

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kovkx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر / دیدار تدارکاتی تیم های سپاهان اصفهان و فولاد هرمزگان