تاریخ انتشار: 1400/04/24 14:22
کد خبر: 36506

اختصاصی/ دربی خداحافظی/ کیا باید برن؟!

همیشه بازی های استقلال و پرسپولیس پر از خاطرات خوب و بد بوده که خیلی ها تلاش می کنند، خاطرات خوبش را به ثبت برسانند. خیلی ها نیز مجبور می شوند با هر خاطره ای تیم هایشان را ترک کنند.
اختصاصی/ دربی خداحافظی/ کیا باید برن؟!

دربی ۹۶ در حالی برگزار می شود که به احتمال زیاد آخرین دربی خیلی ها باشد! از علیرضا فغانی گرفته تا بازیکنان و کادر فنی که شاید دیگر چنین بازی هایی را تجربه نکنند. علی رضا فغانی که مدت هاست در استرالیا قضاوت‌ می کند، برای آخرین دربی به ایران سفر کرده و بعید است که فصل آینده او در لیگ ایران باشد و دربی هم به او بدهند. از قاضی میدان که بگذریم به نفرات دو تیم می رسیم که در پرسپولیس احتمال خداحافظی سید جلال حسینی در پایان لیگ وجود دارد و شاید او با کسب قهرمانی کفش هایش را بیاویزد و با جام خداحافظی کند. محمد حسین کنعانی زادگان هم هوای قطر به سرش زده که او نیز به احتمال زیاد سر از ستارگان قطر در بیاورد و همسایه شجاع خلیل زاده شود. رادوشویچ هم بستگی به پول گرفتنش از باشگاه دارد که باید منتظر قهر همیشگی و جدایی اش باشیم؟! احمد نورالهی از دیگر بازیکنان پرسپولیس است که بدش نمی آید یکی _ دو فصلی به قطر برود و به جای ریال، دلار بگیرد! شهریار مغانلو هم بازیکن قرضی است که باید دید باز هم قرض داده می شود، یا باید به تیم خودش یا تیم دیگری برود؟! سعید آقایی هم شاید پاسوز وحید امیری شود، چون امیری آنقدر در دفاع چپ خوب کار کرده که نبود آقایی اصلا به چشم نمی آید! مهدی شیری که یاد دست خدا را در فینال آسیا زنده کرد! شرایط خوبی ندارد و با توجه به آمادگی سیامک نعمتی او نیز احتمالا باید فکر تیم جدیدی باشد؛ یا اینکه ذخیره بازی کردن را قبول کند. مهدی عبدی هم شرایطش به ماندن و یا رفتن شهریار مغانلو بستگی دارد که اگر او بماند، یا باید نیمکت نشینی را بپذیرد و یا جدا شود.

 اما در استقلال نیز نفرات زیادی هستند که یا بالاجبار باید جدا شوند یا اینکه اصلا شرایط ماندن برایشان مهیا نیست. اولین جدا شده را باید به دیاباته اختصاص داد، چون با این وضع پول دادنی که برای "شیخ" در نظر گرفته اند، این یعنی برو از فیفا پولت را بگیر!  روندی که سید حسین حسینی در پیش گرفته، اگر  آن را ادامه دهد، رشید مظاهری را در سپاهان خواهیم دید! به این دلیل که پیام نیازمند رفتنی شده و نیاز به یک جانشین خوب دارد و محتمل ترین جانشین همین مظاهری است. مهدی قایدی هم مدت هاست، کلی مشتری دارد که اگر دیدید او را هم مثل صیادمنش فروختند تا بدهی های استقلال را تصویه کنند، زیاد تعجب نکنید! محمد نادری هم از جمله بازیکنان قرضی است که شاید او نیز دیگر قرض داده نشود و به تیم خودش برگردد. آرمان رمضانی با اینکه نیم فصل به تیم اضافه شده ولی بد هم کار نکرده و ماندن و جدایی اش ۵۰ - ۵۰ است. از بین غفوری و موسوی شاید یکی جدا شود، چون اگر فرهاد مجیدی ماندگار باشد؛ قطعا یک مدافع راست جدید را به تیم اضافه خواهد کرد. وضعیت بابک مرادی هم مبهم است و عجیب است که مجیدی خیلی کم به او بازی می دهد. او با اینکه بازیکن بی حاشیه و بی اعتراضی است ولی شرایطش کمی سخت به نظر می رسد و باید دید چه اتفاقی برایش می افتد؟! داریوش شجاعیان که رکورد مصدومیت را شکسته اگر همین روند را ادامه دهد، باید فکر تیم آینده اش باشد!  محمد دانشگر نیز از لیگ ستارگان قطر پیشنهاد دارد که اگر همینطور، نصف و نیمه بازی کند، مجبور است او نیز قطر را مقصد آینده اش انتخاب کند. نفراتی مثل لطفی که کمتر به بازی گرفته می شوند، آنها هم ماندن و رفتنشان بستگی به نظر کادر فنی دارد. البته اگر کاری نکنند که مجیدی باز هم مجبور شود تیمش را ترک کند.

از کادر فنی دو تیم نیز هنوز نمی شود بطور قطعی کسی را جدا شده تصور کنیم چون اختلاف زیاد است و فقط این اختلافات می تواند منجر به جدایی مربی یا سرپرست و دیگران شود.   

به قلم علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bekqe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پیش بینی سرخابی‌های سابق از نتیجه دربی