تاریخ انتشار: 1400/04/24 21:03
کد خبر: 36475

کار دربی به پنالتی کشیده می شود؟

پرسپولیس و استقلال با عطش برای رسیدن به پیروزی به بازی خود ادامه می دهند؛ توپ مدام به منطقه یک سوم دفاعی دو تیم می رود اما تا به این لحظه توپی از خط دروازه ها عبور نکرده است.
کار دربی به پنالتی کشیده می شود؟

در حملات شکل گرفته چه از سوی تیم استقلال و چه از سوی تیم پرسپولیس پاس آخر خیلی زود و دور از دروازه صادر می شود؛ این بدین معنی است دو تیم به دنبال بازی ریسکی نیستند. شاید به این دلیل که بازی در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار می شود و دو تیم دیگر بختی برای جبران اشتباه نخواهند داشت.

به همان اندازه که تیم مهاجم برای تدارک هم عطش دارد تیم مدافع هم در دفاع پرتعداد است و سعی می کند خارج از محوطه جریمه حمله تیم مهاجم را خنثی کند. در اجرای این ایده تقریبا هر دو تیم خوب بوده اند. می شود پیش بینی کرد که این مساوی به وقت های اضافه و حتی پنالتی کشیده شود.

میزان پاس های رد و بدل شده بین بازیکنان دو تیم زیاد است و نکته جالب اینکه هر دو تیم بازیسازی را از منطقه یک سوم دفاعی آغاز می کنند و کمتر با پاس های بلند از منطقه یک سوم دفاعی به حمله می روند اما کیفیت پاس ها شاید به دلیل تراکم حریف در منطقه یک سوم دفاعی بالا نیست و اکثر حملات توسط مدافعان خنثی می شود و تبدیل به مسابقه ای شده که کمتر شاهد واکنش دروازه بان ها هستیم. پیش بینی می شود به ثمر رسیدن یک گل از سوی دو تیم، تیم مهاجم را به لاک دفاعی فرو ببرد به این خاطر که برتری با یک گل در این بازی هم به معنی خوشبختی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qnak

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن گیج در زمین؟!