تاریخ انتشار: 1400/04/25 08:59
کد خبر: 36451

مسیر قهرمانی پرسپولیس در دستان تبریزی‌ها

تیم فوتبال پرسپولیس برای رسیدن به پنجمین قهرمانی خود در لیگ برتر نیاز به کسب پیروزی در تقابل با تیم های تبریزی دارد.
مسیر قهرمانی پرسپولیس در دستان تبریزی‌ها

تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله سه هفته مانده به اتمام رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر با ۵۸ امتیاز در صدر جدول حضور دارد تا بیشترین شانس را برای پنجمین قهرمانی متوالی خود داشته باشد.

پرسپولیس حالا و پس از برگزاری دربی پایتخت در جام حذفی، به تبریز می‌رود تا آخرین بازی خارج از خانه خود در فصل جاری را مقابل ماشین سازی برگزار کند. این تیم پس از بازی با ماشین سازی به تهران باز می‌گردد تا با دیگر نماینده آذربایجان شرقی در ورزشگاه آزادی دیدار کند.

تراکتور تبریز که با کسب پیروزی مقابل گل گهر سیرجان امیدهای خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده آسیا را زنده نگه داشت، سخت‌ترین دیدار پرسپولیس در سه هفته پایانی لیگ برتر محسوب می‌شود.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در حالی برای تکرار قهرمانی خود با این تیم قدم بر می‌دارد که برای رسیدن به جامی دیگر چاره‌ای جز بردن نمایندگان فوتبال تبریز ندارد؛ سد بزرگی که در صورت غفلت سرخپوشان با سبقت سپاهان اصفهان در رسیدن به صدر جدول همراه می‌شود.

با از دست رفتن جام حذفی بعد از شکست مقابل استقلال، تمام امید پرسپولیسی ها و یحیی گل محمدی به لیگ برتر است تا بتوانند دومین جام خود را در این فصل (بعد از سوپرجام) و پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر را رقم بزنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qn5k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بابایی تنها غایب تراکتور در دیدار مقابل پرسپولیس