تاریخ انتشار: 1400/04/27 13:22
کد خبر: 36360

هافبک ماشین سازی: پرسپولیس بازی راحتی در تبریز نخواهد داشت

هافبک تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: بزرگ‌ترین ضربه‌ای که دو تیم تبریزی خوردند از عدم ثبات چه در سطح مدیریت و چه در کادر فنی آن‌ها بود.
هافبک ماشین سازی: پرسپولیس بازی راحتی در تبریز نخواهد داشت

ایمان باصفا در خصوص بازی این هفته ماشین‌سازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت:‌ این بازی برای پرسپولیس چون در جنگ قهرمانی با سپاهان قرار دارد حساس است اما شاید برای ما مثل بقیه بازی‌ها معمولی باشد. با اینحال تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در این بازی نتیجه خوبی بگیریم. در سه هفته اخیر نشان دادیم می‌توانیم در مقابل تیم‌های بزرگ عملکرد خوبی داشته باشیم. سپاهان و فولاد را در خانه خودشان اذیت کردیم و مس رفسنجان را هم شکست دادیم. بازی با پرسپولیس در خانه خودمان است و امیدواریم نمایش خوبی را ارائه بدهیم.

وی در مورد پرداخت پاداش ویژه برای این بازی از سوی مالکیت باشگاه ماشین‌سازی گفت: قول مالی به ما داده شده اما نه به خاطر بازی با پرسپولیس، چون آخر فصل است و ما تا الان فقط حدود 45 درصد دریافتی داشتیم مدیریت باشگاه این تصمیم را گرفته تا در هفته‌های پایانی انگیزه خوبی داشته باشیم. یونس قربانی مالک باشگاه از زمانی که آمده به وعده‌هایش عمل کرده و می‌خواهد این روند را دامه بدهد. مدیریت می‌خواهد از الان زیرساخت‌های باشگاه را برای حضور پرقدرت در لیگ یک و بازگشت به لیگ برتر درست کند تا بازیکنان بدانند که عزم باشگاه برای تیمداری درفصل بعد جدی است.

هافبک تیم ماشین‌سازی اینکه به نظر می‌رسد با توجه به شرایط دو تیم، پرسپولیس بازی راحتی را در تبریز پیش‌رو دارد،گفت:‌ قاعدتا طبق آمار باید همین طور باشد اما ما تمرینات خوبی را برای این بازی پشت سر گذاشتیم. کادر فنی ما آنالیز خوبی از تیم حریف دارد. مربیان و بازیکنان پرسپولیس شناخته شده هستند و از لحاظ فنی تک تک آن‌ها را می‌شناسیم. به عنوان یک تیم قعر‌نشین کار سختی مقابل پرسپولیس داریم اما این تیم هم صددرصد بازی راحتی در تبریز نخواهد داشت.

باصفا در مورد سقوط ماشین‌سازی به لیگ دست اول عنوان کرد: من یکسال است که در تبریز زندگی می‌کنم و نظر شخصی خودم را می‌گویم. مردم این شهر واقعا عاشقانه دو تیم تراکتور و ماشین‌سازی را دوست دارند. بزرگ‌ترین ضربه‌ای که این دو تیم خوردند از عدم ثبات چه در سطح مدیریت و چه در کادر فنی آن‌ها بود. به عنوان مثال ما می‌توانستیم با سعید اخباری کاری کنیم که همه انگشت به دهان بمانند یا با همین علیرضا اکبرپور، اما عدم ثبات باعث شد تیم‌ ما ضربه بخورد. بازیکنان دچار چندگانگی شدند و متوجه نشدند چه اتفاقی قرار است بیفتد.

وی افزود:  تراکتور باید در مسیر قهرمانی حرکت می‌کرد. این تیم یکی از غول‌های فوتبال ایران است و می‌تواند جایگاه خیلی بهتری داشته باشد. کمترین موضوع برای ماشین سازی هم ماندن در لیگ برتر بود. فوتبال تبریز از نظر فنی غنی است و همچنین هواداران دلسوزی دارد که بقیه شهرها به ندرت دارند اما مشکل عدم ثبات باید درست شود تا بتوانند در آینده نان آن را بخورند.

هافبک ماشین در مورد اینکه آیا برای فصل آینده با ماشین‌سازی به همکاری ادامه می‌دهد گفت:‌برای سال بعد تصمیمی نگرفته‌ام و  منتظرم که فصل تمام شود و ببینم چه اتفاقی می‌افتد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwxy7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تعطیلی دو روزه تمرینات ماشین‌سازی