تاریخ انتشار: 1400/04/27 19:22
کد خبر: 36346

مجیدی: اسپانسر باشگاه گفته استقلال یا جای من است یا مجیدی!/ برنامه‌ای هدفمند برای نابودی استقلال دارند

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت چیزی را که در حال حاضر در این تیم می‌بیند، باور نمی‌کند.
مجیدی: اسپانسر باشگاه گفته استقلال یا جای من است یا مجیدی!/ برنامه‌ای هدفمند برای نابودی استقلال دارند

فرهاد مجیدی در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال استقلال مورد مشکلات این تیم اظهار داشت: قبل از شروع صحبت‌های خود درگذشت حمیدرضا صدر را به جامعه ورزش تسلیت می‌گویم و همچنین برد دربی را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم. سالیان زیادی در استقلال بودم و همیشه در استقلال این قبیل مشکلات بوده است، اما چیزی را که در حال حاضر در استقلال می‌بینم، باور نمی‌کنم. احساس می‌کنم برنامه هدفمندی وجود دارد که این باشگاه از بین برود. در صحبت‌های قبلی خود نیز گفتم که مسئولان اصلاً به فکر تیم نیستند و امروز بازیکنان تمرین را تعطیل کردند و تمرین نکردند. بازیکنان از لحاظ شرایط روحی و روانی در شرایطی قرار داشتند که ترجیح دادند تمرین نکنند و این برای تیم بزرگی مثل استقلال با این همه هوادار خوب نیست.

اسپانسر باشگاه دنبال فرد دیگری برای سرمربیگری استقلال بوده است!

وی تصریح کرد: ملکیان و دلفانی از اعضای هیئت مدیره جدید ایده‌های خوبی داشتند، اما خیلی جالب است به شما بگویم زمانی که سرمربی استقلال شدم، شنیدم که شرکت «های وب» و آقای میری اسپانسر باشگاه به دنبال مربی دیگری بوده‌اند. بعد هم مصاحبه می‌کنند و می‌گویند استقلال شخص‌گرا شده و فوتبال حرفه‌ای است. آقای میری در فوتبال حرفه‌ای و در هیچ کجای دنیا اسپانسر برای باشگاه، سرمربی انتخاب نمی‌کند. امیرحسین فرخ‌مهر که از دوستان قدیمی‌ام است به من گفت که تا پنج صبح با آقای میری دنبال این بودیم که مربی دیگری را به‌عنوان سرمربی استقلال بگذاریم.

اسپانسر باشگاه گفته استقلال یا جای من است یا مجیدی!

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: در این مورد نیز علی‌نژاد و مددی موافقت کرده بودند و متأسفانه سلطانی‌فر زیر بار نرفته است. یکی دو هفته پیش نیز جلسه هیئت مدیره برگزار شده است و اعضای هیئت مدیره به من گفتند که در تماس با میری، ایشان گفته استقلال یا جای من است یا جای فرهاد مجیدی! با توجه به اینکه می‌دانستم که سرمربی مدنظر استقلال نبودم، اما در عربستان برای موفقیت خودم و تیم با ایشان خیلی گرم گرفتم. بعد از بازگشت از عربستان نیز تنها کسی که از قرارداد گابریل پین اطلاع داشت، میری بود. ایشان با سرپرست شرکت های وب به من قول دادند که تمام هزینه‌های گابریل پین را پرداخت خواهند کرد و روی صحبت مددی نرفتم با مربی تیم ملی ایتالیا صحبت کنم. من روی حرف میری به دنبال آوردن پین بودم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yj9jm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاه استقلال پرداخت پاداش 50 میلیون تومانی را تایید کرد