تاریخ انتشار: 1400/04/28 13:20
کد خبر: 36309

غلامپور: سناریو فصل گذشته دوباره در حال تکرار شدن است/ باید در گینس ثبت شود که سرمربی استقلال به جای مدیر باشگاه پاداش می‌دهد

بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال مدعی است برخی افراد که علی دایی را از فوتبال ایران برداشتند، حالا قصد دارند مجیدی را بردارند.
 غلامپور: سناریو فصل گذشته دوباره در حال تکرار شدن است/ باید در گینس ثبت شود که سرمربی استقلال به جای مدیر باشگاه پاداش می‌دهد

بهزاد غلامپور درباره تحریم تمرین روز گذشته تیم فوتبال استقلال و انتقادهای دوباره فرهاد مجیدی از مدیریت باشگاه اظهار داشت: سناریو فصل گذشته دوباره در حال تکرار شدن است. همه این موضوع را می‌دانند که آقایان نمی‌خواهند استقلال با مجیدی جام بگیرد. تیم استقلال طی هفته‌های گذشته نشان داد که به روزهای خوبش بازگشته است، اما به یکباره می‌بینیم از طرف باشگاه نامردی‌هایی علیه تیم پیاده می‌کنند.

وی در مورد شکایت احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال از فرشید اسماعیلی به دادگاه فرهنگ و رسانه گفت: این دیگر فاجعه است! مثل این می‌ماند که پدر از بچه‌اش شکایت کند. یا اینکه پسر بگوید چرا به من پول نمی‌دهی، پدر در جواب از او شکایت کند. بازیکن زحمت کشیده است و حق دارد مطالباتش را بخواهد. اگر بازیکن مصدوم شود، دیگر کسی به او نگاه نمی‌کند و تحویلش نمی‌گیرد. بازیکن که کار شخصی و بیزینس ندارد، بنابراین فقط پولش را از باشگاه می‌خواهد.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال یادآور شد: باشگاهی که در آن زور باشد، به درد نمی‌خورد. مدام دنبال این هستند که به زور مجیدی را بزنند. بر چه اساسی، نمی‌دانم. مجیدی سال‌ها بازیکن و کاپیتان استقلال بوده و همه هم و غمش استقلال است. در گینس باید ثبت شود که سرمربی استقلال به جای مدیریت ضعیف باشگاه به بازیکنانش پاداش می‌دهد. در تاریخ فوتبال دنیا چنین چیزی ندیده‌ایم. برخی افراد که علی دایی را از فوتبال ایران برداشتند، حالا قصد دارند مجیدی را بردارند. آنها به نوبت در حال انجام کارهای معنوی‌شان در باشگاه هستند!

غلامپور با اشاره به اینکه مدیریت استقلال پس از دربی تبریک نگفت، تصریح کرد: ما که پول نخواستیم، اما چرا پس از شکست پرسپولیس تبریک نگفتید؟ چرا به هوادار تبریک نگفتید؟ بدبختی ما این است که اسپانسر که باید حق‌الزحمه بدهد، سوار باشگاه می‌شود. اینجا استقلال است و کسی نمی‌تواند از این کارها کند.

وی در ادامه گفت‌وگوی خود با تسنیم در واکنش به شکایت باشگاه پرسپولیس از مجیدی و برخی بازیکنان استقلال به دلیل توهین به عیسی آل‌کثیر و محمدحسین کنعانی‌زادگان گفت: من چیزی ندیدم و نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاده است. بهتر است دوستان اتفاقات دربی برگشت لیگ برتر را فراموش نکنند.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال در مورد آمادگی سیدحسین حسینی هم یادآور شد: حسینی با سکوت و تلاش نتیجه زحماتش را دید. حسینی و مظاهری در کنار رقابت، رفاقت خوبی هم دارند. در این مدت مورد خاصی از آنها ندیدم و هر دوی آنها با احترام رقابت می‌کنند.

غلامپور در پایان با اشاره به مشکلات استان خوزستان گفت: امیدوارم مسئولان فکری به حال خوزستان قهرمان کنند تا مردم مشکلات کمتری داشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gkvon

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غلامپور: کاری نکردم که این همه جریمه شوم/ به رأی کمیته انضباطی اعتراض می‌کنم