تاریخ انتشار: 1400/04/28 20:46
کد خبر: 36290

صداقت: با انگیزه بالا مقابل ذوب بازی می‌کنیم

مربی نساجی امیدوار است فردا مقابل ذوب‌آهن به سه امتیاز برسند.
صداقت: با انگیزه بالا مقابل ذوب بازی می‌کنیم

مصطفی صداقت در نشست خبری قبل از دیدار ذوب‌آهن و نساجی اظهار کرد: خوشحال هستیم که دوباره در شهر تاریخی اصفهان حضور پیدا کردیم. با تیم ریشه‌دار ذوب‌آهن که ساختار مطلوبی دارد و از کادر فنی خوبی بهره می‌برد، مسابقه داریم، اما با انگیزه بالا به این شهر سفر کرده‌ایم.

او ادامه داد: متاسفانه شرایط مسابقه فردا طوری است که هر دو تیم جدا از جایگاه جدولی، باید با یکدیگر مبارزه کنند، اما همه می‌دانند که جایگاه جدولی نساجی و ذوب‌آهن در این رتبه نیست.

مربی نساجی اضافه کرد: همینطور که همیشه گفته‌ایم و آقای الهامی بارها تاکید کرده‌اند، ما بازی به بازی تا آخرین ثانیه لیگ برتر مبارزه می‌کنیم؛ حتی تمرین به تمرین پیش می‌رویم تا شرایط فوتبالی خودمان را بهبود ببخشیم و وضعیت جدولی را بهبود ببخشیم. حتی اگر شده یک رتبه در جدول بالا برویم، مطمئنا بازیکنان، کادر فنی و مجموعه تیم نساجی این تلاش را انجام می‌دهند تا وضعیت تیم روز به روز بهتر بشود.

صداقت درباره غایبان نساجی در دیدار با ذوب‌آهن عنوان کرد: در مسابقات گذشته گفته‌ایم شرایط جدولی اصلا اجازه نمی‌دهد به نقاط ضعف خودمان فکر کنیم. اگر بازیکنی را بخاطر مصدومیت یا محرومیت نداریم، به دنبال بهترین نتیجه هستیم.

او تاکید کرد: فردا دو باشگاه نساجی و ذوب‌آهن با یکدیگر بازی می‌کنند، نه نفرات. قطعا با تمام توان وارد زمین می‌شویم و اگر بازیکنی را در اختیار نداشته باشیم، بازیکنان جایگزین به نحو احسن کارشان را انجام می‌دهند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rbv7b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی نساجی برابر فولاد در قائمشهر