تاریخ انتشار: 1400/04/29 13:12
کد خبر: 36273

مدیرعامل استقلال در ضعیف‌ترین موضع ممکن

شاید کمتر کسی انتظار داشت بعد از پیروزی شیرین در داربی تهران، فرهاد مجیدی و بازیکنانش کار را رها کنند و دست به اعتصاب بزنند.
  مدیرعامل استقلال در ضعیف‌ترین موضع ممکن

چه بسا تمرین نکردن تیم با توجه به تثبیت جایگاه استقلال روی پله سوم لیگ چندان ضرری به آبی‌ها نزند، اما سیل مصاحبه‌های خشمگین بازیکنان علیه مدیران و مخصوصا شخص احمد مددی، مدیرعامل باشگاه همه را متحیر کرد. این مسئله به وضوح نشان از اختلافات غیرقابل حل در باشگاه استقلال دارد. فرهاد مجیدی علنا می‌گوید باشگاه به‌دنبال مربی دیگری بوده، اما تنها مخالفت وزیر ورزش باعث شده او در پست خودش ابقا شود. این احتمالا عجیب‌ترین نوع همکاری یک مربی و مدیر در تمام جهان است!

  آقای مدیرعامل در ضعیف‌ترین موضع ممکن

در فوتبال ایران تا به حال به دفعات سابقه مواجهه بازیکنان با مدیران باشگاه را داشته‌ایم، اما این لحن و ادبیاتی که استقلالی‌ها در مورد مددی استفاده می‌کنند، واقعا نوبر است. تصور کنید ارسلان مطهری به صراحت می‌گوید حتی حاضر نیست برای مذاکره در مورد تمدید قرارداد با مددی دور یک میز بنشیند. موضع خود مجیدی هم که کاملا روشن است. به علاوه شنیده‌های شگفت‌انگیزی وجود دارد در مورد اینکه شب داربی حذفی معاون مددی را به اردوی تیم راه نداده‌اند و در غیاب او، نوعی شوخی عجیب و دسته‌جمعی هم با سوژه کردن آقای مدیرعامل انجام شده است. حتما خود مددی هم در جریان این اتفاق هست و بهتر از هر زمان دیگری پی برده جایگاهش در استقلال چقدر نازل و ضعیف شده است. هرچند شاید بخشی از مواضع تند و بی‌سابقه استقلالی‌ها علیه مددی، بی‌ارتباط با رسیدن دولت به روزهای پایانی عمرش نباشد. به هر حال این بازیکنان و مربیان می‌دانند به‌احتمال بسیار زیاد با تغییر دولت و مدیران وزارت ورزش، دیگر خبری از مددی و دوستان او نخواهد بود. بنابراین بی‌پروا مشغول تاختن به مدیران تیم هستند.

  درست مثل رسول‌پناه

وضعیت این روزهای مددی شباهت بسیار زیادی به حال و روز مهدی رسول‌پناه طی هفته‌های پایانی حضورش در پرسپولیس پیدا کرده است. آن زمان هم تیم موفقی که راهی فینال آسیا شده بود به هر دلیلی با مدیران باشگاه زاویه پیدا کرد و در این میان بازیکنان و کادرفنی بی‌محابا شروع کردند به حمله. دلگرمی آنها به نتایج خوبی بود که می‌گرفتند و نهایتا هم وزارت ورزش را ناچار کردند رسول‌پناه را کنار بگذارد. حالا هم استقلالی‌ها بعد از کسب چند نتیجه خوب، صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، کسب سهمیه در لیگ و پیروزی در داربی حذفی در نقطه‌ای ایستاده‌اند که احساس می‌کنند نازشان خریدار دارد. بنابراین بی‌محابا به مدیریت یورش می‌برند. تازه وضع مددی به‌مراتب بدتر است. رسول‌پناه طلب برانکو را پرداخت، چند خرید خوب و به‌موقع جدید انجام داد و به هر حال کارها را پیش برد، از مدیرعامل استقلال اما خبری نیست که نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36bvp9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مددی: انتقادات و صحبت های بازیکنان عزیز و کادرفنی محترم را با تمام وجود پذیرا هستم/ وظیفه ما برطرف کردن مشکلات است