تاریخ انتشار: 1400/04/31 22:33
کد خبر: 36144

نقش باشگاه ها در حواشی های اخیر فوتبال /خود کرده را تدبیرنیست

تنها دوهفته دیگر تاپایان حواشی لیگ 20 باقی مانده حاشیه هایی که کیفیت بازی هارا به مراتب پایین تر می آورد.
نقش باشگاه ها در حواشی های اخیر فوتبال /خود کرده را تدبیرنیست

نکته ی جالب توجه دامن زدن باشگاه های ورزشی به این حاشیه هابود...

درهفته هایی که رقابت برای صدر نشینی نفس گیر تر میشد برخی بادیدن نتایج پرگل تیم رقیب خبرهایی ازجنس تبانی میساختند و به محض اینکه همان نتیجه برای خودشان تکرار میشد غیرت و غرور بود که دررزمین میجنگید.

مربیان و بازیکنانی که درنبود تماشاگر درزمین بازی قیام خونین به پا کردند اما یک حادثه هواداری کوچک را تروریستی و ترقه را نارنجک خواندند...

لیگ 20 جدا از حواشی شگفتی هم داشت مثلا باشگاه های تاگردن در پول ایده ی بلیط فروشی مجازی به راه انداختند که انصافا برایشان سود کرد یا شماره کارت هواداری ساختند تا هوادارانشان یکدل خرج ریخت وپاش های مدیریتی را بدهند

یک باشگاه توان هزینه کردن غذا برای بازیکن میلیاردی نداشت اما ترجیح میداد ریسک کند و پاداش های چند ده میلیونی بدهد.جدا ازهمه ی اینها درلیگ 20 مربی و کادرفنی بیشتز ازکیت ها عوض میشدند...

این فصل از رقابت ها درس خوبی هم داد فهمیدیم کمیته ی انظباطی برای مربیان احترام بیشتری قائل است و حرمت پیشکسوت را نگهرمیدارد البته اینکه چه رنگی هم بپوشند مهم است.

مثلا دیدیم شهاب گردان به خانه نرسیده بود که حکم محرومیتش را دادند اما مربی فنون تکواندو را روی داور پیاده کرد و بعد از سه هفته باسلام و صلوات برایش یک جلسه محرومیت اعمال شد.

بازیکن مس یک تنه به داور زد چند جلسه محروم شد اما بازیکنانی بودند که فحاشی ناموسی و تهدید های جنسی کردند و آب از آب تکان نخورد البته شاید چون صداگذاری بوده و عده ای نمیخواهند.

باتمام این حاشیه ها و شگفتی ها لیگ20 دو هفته ی دیگر تمام میشود قهرمان یا پرسپولیس است یا سپاهان استقلال اسیایی میشود و ماشین بالاترین سطح مسابقات ایران را وداع میگوید ذوب هنوز امید دارد و سایپا دلسرد تر ازقبل اما آقایان اگر واقعا قصد جنگیدن دارید به زور بازو اکتفا کنید نه تهمت تبانی به بازیکن خودی زدن یا ساختن حاشیه و و دروغ برای تیم رقیب مردانه بجنگید تاهوادار مردانه حمایتتان کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wz9y6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاشیه بازی سایپا و استقلال| خوش‌وبش رمضانی با سایپایی‌ها/ تمرین 3 آبی‌پوش در دستگردی