تاریخ انتشار: 1400/05/03 10:30
کد خبر: 36017

پرسپولیس بازی سختی مقابل تراکتور دارد!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تیم در صورت تکرار قهرمانی های خود به حق خود در ارائه فوتبال فنی و زیبا می رسد.
 پرسپولیس بازی سختی مقابل تراکتور دارد!

حسین کلانی در گفتگو با خبرنگار، درباره دیدار پرسپولیس و تراکتور تبریز در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال گفت: من در جریان جزئیات فنی دو تیم نیستم و تنها بازی‌های آنها را نگاه می‌کنم. نتایج آنها نشان از قدرت فنی دارد که باعث می‌شود بازی خوبی را ببینیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: این دیدار می‌توانست تماشاگران زیادی را راهی ورزشگاه کند اما متأسفانه ویروس کرونا همچنان باعث شده تا خبری از حضور طرفداران فوتبالی در ورزشگاه نباشیم.

وی درباره نتیجه این دیدار تاکید کرد: به نظرم پرسپولیس بازی سختی مقابل تراکتور دارد. هر دو تیم برای گرفتن امتیاز بازی می‌کنند اما من فکر می‌کنم کلاس بازی پرسپولیس و شیوه تاکتیکی این تیم باعث برد می‌شود.

کلانی تاکید کرد: پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است. این تیم به جام گرفتن عادت کرده و کمتر از قهرمانی را نمی‌خواهد. بازیکنان پرسپولیس ژن قهرمانی پیدا کرده‌اند و آنها با وجود آقای گل محمدی نشان داده‌اند که می‌توانند بار دیگر به قهرمانی برسند.

وی درباره اختلاف دو امتیازی این تیم با سپاهان در فاصله دو هفته مانده به پایان بازی‌ها گفت: فکر می‌کنم پرسپولیس می‌تواند با توجه به توانایی‌های فنی که در طول فصل از خود نشان داده است به قهرمانی برسد. حقیقت این است که این تیم با وجود بازی‌های فشرده‌ای که در یک سال گذشته داشته است نشان داده شایسته‌ترین تیم برای رسیدن به قهرمانی است.

کلانی یادآور شد: سایر تیم‌های مدعی مثل سپاهان و استقلال نیز خیلی خوب ظاهر شدند اما به نظرم بار فنی بازی‌های پرسپولیس نشان از عملکرد قابل قبول بازیکنان این تیم چه در فوتبال باشگاهی ایران و چه در سطح آسیا دارد. به همین خاطر فکر می‌کنم قهرمانی در فصل جاری حق طبیعی پرسپولیس و مربیانش باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qdlbj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پرسپولیس پرونده جنجالی را به دادگاه کیفری برد