تاریخ انتشار: 1400/05/03 12:07
کد خبر: 36012

سرمربی استقلال خواستار تمدید قرارداد ستاره‌ها شد

فرهاد مجیدی به مدیران باشگاه استقلال پیغام داده تا برای تمدید قرارداد ستاره های تیمش اقدام کنند.
سرمربی استقلال خواستار تمدید قرارداد ستاره‌ها شد

با نزدیک شدن به پایان فصل فوتبال ایران، استقلال وضعیت نابسامانی از لحاظ مدیریتی دارد. بازیکنان این تیم نسبت به اختلافات مالی بسیار دلخور هستند و سر و صداهای زیادی از اردوی این تیم به گوش می رسد.

یکی از مسائل نگران کننده در استقلال در شرایط کنونی به موضوع پایان قرارداد تعداد زیادی از بازیکنان در پایان فصل برمی گردد.

بازیکنانی نظیر فرشید اسماعیلی، سیدحسین حسینی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری، محمد نادری، داریوش شجاعیان، سیاوش یزدانی و... در پایان فصل قراردادشان تمام می شود و هنوز اقدامی برای تمدید با آنها نشده است.

این در شرایطی است که استقلال در مدت زمان کوتاهی بعد از پایان رقابت های لیگ برتر و جام حذفی باید در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان به میدان برود.

از این رو فرهاد مجیدی که پیش از این گفته بود تا زمانی که پول به بازیکنان پرداخت نشود، لیستی درباره بازیکنان فصل آینده به باشگاه نمی دهد، حالا با پرداخت بخشی از مطالبات و قول های داده شده برای پرداخت مبلغ بیشتر به مسئولان باشگاه استقلال پیغام داده تا برای تمدید قرارداد ستاره ها اقدام کنند.

سرمربی استقلال روز گذشته در جلسه ای که کادرفنی و بازیکنان با احمد مددی داشتند نیز روی این موضوع تاکید کرد و از مدیرعامل باشگاهش خواست برای تمدید با ستاره ها اقدام کنند تا بعد از پایان لیگ و حذفی مشکلی ازبابت عدم حضور آنها درلیگ قهرمانان استقلال را تهدید نکند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwd66

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی استقلال و داور؛ چندسال بعد از چالش‌های تکراری