تاریخ انتشار: 1400/05/04 11:16
کد خبر: 35965

پدیده،تیمی که چشم خورد!

تیم فوتبال پدیده مشهد که مدعی سهمیه آسیایی بود در چند هفته اخیر نتایج خوبی کسب نکرده است.
پدیده،تیمی که چشم خورد!

تیم فوتبال پدیده مشهد با هدایت مهدی رحمتی و دستیاران استقلالی خود، با وجود شرایط سخت مدیریتی و کمبود‌های مالی، هفته‌های خوبی را پشت سر می‌گذاشت و از مدعیان اصلی کسب سهمیه آسیایی بود به یکباره دچار اُفت شد و حالا ۳ هفته است نتیجه نمی‌گیرد.

شاگردان رحمتی در ۵ بازی پیاپی خود به ۴ پیروزی مقابل تیم‌های گل گهر، تراکتور، سایپا و نفت مسجدسلیمان رسیدند و در این بین تنها در دیدار معوقه خود به استقلال باختند.

اما روز‌های خوب تیم مشهدی در هفته ۲۷ لیگ‌برتر و مقابل نساجی مازندران که برای فرار از سقوط می‌جنگید به پایان رسید و آن‌ها در قائمشهر با تک گل امیر مهدی جانملکی نتیجه را به شاگردان ساکت الهامی واگذار کردند.

در هفته ۲۸ لیگ‌برتر، پدیده این بار در خانه با یک گل مغلوب تیم مدعی قهرمانی سپاهان شد. زردپوشان اصفهانی با تک گل یاسین سلمانی توانستند ۳ امتیاز مهم از ورزشگاه امام رضا (ع) به اصفهان سوغات ببرند تا از کورس قهرمانی با پرسپولیس جا نمانند.

در هفته ۲۹ لیگ‌برتر و ادامه بدبیاری‌های مهدی رحمتی، این بار مس رفسنجان با نتیجه ۲ بر یک نماینده خراسان را مغلوب خود کرد تا پدیده به کل از سهمیه آسیایی ناامید شود و شاگردان رحمتی با ۲۰ درصد جریمه و کسر از مبلغ قراردادشان مواجه شوند.

پدیده مشهد اکنون با ۳۷ امتیاز در رده هشتم جدول جای گرفته و حتی با پیروزی در بازی پایانی مقابل فولاد بعید است تغییری در جایگاه این تیم در جدول لیگ بیستم شکل بگیرد. فصلی سخت برای فوتبال خراسان که با رتبه‌ای در میانه جدول به پایان خواهد رسید که البته نباید از عملکرد مهدی رحمتی که نخستین فصل سرمربیگری‌اش را تجربه می‌کرد گذشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qdlon

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


11 بازیکن اصلی نساجی مقابل پدیده