تاریخ انتشار: 1400/05/05 16:06
کد خبر: 35897

سعودی ها علیه استقلال/ آنالیزورهای اروپایی هم آمدند!

الهلال عربستان قصد دارد علاوه بر آنالیزور های کنونی، از یک تیم آنالیز اروپایی دیگر نیز برای تجزیه و تحلیل تدابیر تاکتیکی رقبای داخلی و بین‌المللی خود استفاده کند.
سعودی ها علیه استقلال/ آنالیزورهای اروپایی هم آمدند!

الهلال عربستان برای ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تدارک بسیار وسیع و حسابی سر کیسه را شل کرده است. همان طور که قبلاً نوشته بودیم، نماینده عربستان برای برپایی اردوی پیش فصل راهی اروپا شده و قصد دارد علاوه بر آنالیزور های کنونی، از یک تیم آنالیز  اروپایی دیگر نیز برای تجزیه و تحلیل تدابیر تاکتیکی رقبای داخلی و بین‌المللی خود استفاده کند.

یک تیم ۳ نفره که ظاهراً همه اعضای آن هلندی هستند. براساس خبرهای رسیده، این تیم از روز بیستم مرداد همکاری خود را با باشگاه الهلال آغاز خواهد کرد و ناگفته پیداست که مهمترین مأموریت آنها تا پیش از آغاز فصل پاییز، آنالیز شرایط تاکتیکی استقلال ایران به عنوان اولین حریف خارجی الهلال عربستان خواهد بود.

استقلال روز بیست‌ودوم شهریور ماه در دوبی به مصاف الهلال می‌رود. دیداری که در مرحله یک هشتم نهایی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود  و با وجود هزینه‌های گزاف حریف عربستانی، بدون شک نماینده کشورمان در صورت حفظ بازیکنان کنونی و ساختار فنی مطلوبی که هم‌اکنون از آن برخوردار است، توانایی شکست دادن آبی‌پوشان سعودی را دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36bv87

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اعتماد دوباره فرهاد به جوانان مقابل سپاهان