تاریخ انتشار: 1400/05/06 13:31
کد خبر: 35853

عیدی: مگر تارتار پارسال پرسپولیس را شکست نداد؟/ او انگیزه زیادی برای هفته آخر دارد

مدافع تیم فوتبال پیکان گفت که مهدی تارتار انگیزه زیادی برای شکست پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر داشته است.
 عیدی: مگر تارتار پارسال پرسپولیس را شکست نداد؟/ او انگیزه زیادی برای هفته آخر دارد

مجید عیدی درباره پیروزی تیمش برابر ماشین‌سازی و شکست‌ناپذیری پیکان در هشت بازی گذشته گفت: خدا را شکر که برد روحیه‌بخشی را به دست آوردیم و این روند شکست‌ناپذیری را ادامه دادیم. مسئله مهم این است که تیم ما از بازیکنان جوانی استفاده می‌کند و آقای تارتار بخش مهمی از ترکیب را با استفاده از بازیکنان آکادمی پیکان می‌چیند. این موضوع برای تیم ما بسیار باارزش است و خوشبختانه در این هفته‌ها نیز نتایج خوبی گرفتیم.

مدافع تیم فوتبال پیکان در مورد بازی بعدی تیمش مقابل پرسپولیس تصریح کرد: ما قطعاً مقابل تیمی که چهار فصل پیاپی قهرمان شده و در این سال‌ها دو بار هم به فینال آسیا رفته است، کار آسانی در پیش نخواهیم داشت. با این حال بچه‌ها از لحاظ روحی آماده هستند تا بتوانیم یک بازی خوب مقابل پرسپولیس انجام داده و امتیاز بگیریم.

وی در واکنش به برخی مسائل که در فضای مجازی ایجاد شده و گفته می‌شود که شاید پیکانی‌ها این بازی را آسان بگیرند، اظهار داشت: ما به جو فضای مجازی اهمیتی نمی‌دهیم، چون هواداران فوتبال ممکن است از روی احساس نظر بدهند. مگر همین مهدی تارتار فصل گذشته با نفت مسجدسلیمان پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست نداد؟ مطمئناً تارتار و تمامی بازیکنان پیکان انگیزه زیادی دارند تا بتوانیم در این بازی یک نتیجه خوب بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2axove

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روز سرنوشت ساز پرسپولیس در پرونده کالدرون؛ تصمیم فیفا چیست؟