تاریخ انتشار: 1400/05/06 14:11
کد خبر: 35850

مدیرعامل تراکتور: سرمربی جدید روز یکشنبه انتخاب می‌شود/ انتخاب هیئت مدیره سرمربی ایرانی است

جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرد سرمربی جدید این تیم روز یکشنبه هفته آینده انتخاب خواهد شد.
 مدیرعامل تراکتور: سرمربی جدید روز یکشنبه انتخاب می‌شود/ انتخاب هیئت مدیره سرمربی ایرانی است

به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، جمشید نظمی درباره انتخاب سرمربی جدید تیم تراکتور اظهار داشت: باشگاه پس از بررسی رزومه نفرات مختلف، از چند مربی برنامه گرفته که فیروز کریمی نیز جزو آنهاست. برنامه این نفرات توسط هیئت مدیره در حال بررسی است.

وی افزود: در مورد انتخاب سرمربی جدید، هیئت مدیره باشگاه شنبه هفته آینده تصمیم نهایی خود را خواهد گرفت و روز یکشنبه، مراسم معارفه سرمربی جدید برگزار می‌شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور با اشاره به گزینه‌های هدایت این تیم، خاطرنشان کرد: مذاکره با چند مربی خارجی جزو برنامه‌های باشگاه بود، اما به دلیل اینکه قانون منع جذب مربی و بازیکن خارجی هنوز از سوی فدراسیون فوتبال لغو نشده است، نمی‌توانستیم منتظر اعلام قانون جدید باشیم.

نظمی ادامه داد: ما کمتر از دو ماه دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان برویم و فرصت زیادی برای انتخاب سرمربی نداشتیم. به همین دلیل، هیئت مدیره باشگاه تصمیم به انتخاب سرمربی ایرانی گرفت.

وی در پاسخ به این سؤال که «برنامه باشگاه برای جذب بازیکنان جدید چیست؟»، گفت: هواداران نگرانی در این زمینه نداشته باشند. ما از مربیان، در قالب برنامه پیشنهادی‌شان لیست بازیکنان مدنظر را هم اخذ کرده‌ایم که به محض انتخاب سرمربی، نسبت به مذاکره و جذاب آنها اقدام خواهیم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27dvzn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار جمشید نظمی با پیشکسوتان تراکتور