تاریخ انتشار: 1400/05/06 14:43
کد خبر: 35849

تصمیم بزرگی که فرهاد مجیدی باید بگیرد

دبدار با سپاهان احتمالا یکی از سخت‌ترین روزهای دوران حرفه‌ای فرهاد مجیدی است.
تصمیم بزرگی که فرهاد مجیدی باید بگیرد

 سرمربی استقلال در حالی باید تیمش را در آخرین مسابقه لیگ بیستم به مصاف سپاهان بفرستد که این بازی هیچ تاثیری در سرنوشت آبی‌ها ندارد، اما نتیجه آن می‌تواند در سرنوشت قهرمانی لیگ موثر باشد. اگر پرسپولیس موفق به شکست پیکان نشود، در آن صورت چشم امید سرخ‌ها برای قهرمانی به ورزشگاه آزادی دوخته خواهد شد و آنها باید امیدوار باشند استقلال، سپاهان را متوقف کند. شما جای فرهاد باشید، در چنین شرایطی چه می‌کنید؟ سفت می‌گیرید یا آسان؟ تیم اصلی را با توپ پر در یک مسابقه تشریفاتی به میدان می‌فرستید تا به قهرمانی حریف سنتی کمک کنید یا این که کار خودتان را می‌کنید و حتی با نفرات ذخیره بیشتر، به استقبال یک نتیجه ضعیف می‌روید؟

روشن نیست مجیدی برای بازی جمعه‌شب چه تصمیمی خواهد گرفت، اما هر چه هست او حالا شرایط بسیار سختی دارد. این روزها جای مجیدی بودن دشوارترین ماموریت جهان است. او هر کاری انجام بدهد از دل آن یک ماجرا بیرون کشیده خواهد شد. کنجکاویم و منتظر خواهیم ماند که ببینیم مجیدی جمعه‌شب چه می‌کند. شاید اما هوشمندانه‌ترین کار فرهاد این باشد که تیمش را جدی و مصمم، به قصد نتیجه‌گیری به میدان بفرستد. این بهترین فرصت ممکن برای مجیدی است که نشان بدهد با وجود همه کری‌خوانی‌هایش برای رقیب سنتی، اصول فوتبال پاک را رعایت می‌کند و حاضر نیست برای زمین خوردن حریف سنتی تیمش را ضعیف بچیند.

مخصوصا از این جهت که پرسپولیس شانس بالایی برای پیروزی بر پیکان یا حتی کسب تساوی برابر این تیم دارد و خودش می‌تواند بی‌اتکا به استقلال به سمت جام قهرمانی یورش ببرد، بهتر است فرهاد تیمی قدرتمند را روانه دیدار آدینه‌شب کند. بدترین اتفاق برای مجیدی این است که استقلال به سپاهان ببازد و پرسپولیس با پیروزی بر پیکان قهرمان شود. در این صورت سرمربی استقلال همه چیز را با هم از دست خواهد داد. باز تصمیم با خود مجیدی است و طبیعتا او اختیار تیمش را دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36bvj7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 سرنوشت فرهاد باز هم به جام حذفی گره خورد