تاریخ انتشار: 1400/05/06 20:39
نشست صمیمانه اعضای پیکان با مدیرعامل ایرانخودرو
کد خبر: 35832

پاداش ویژه ایرانخودرو برای برد پیکان مقابل پرسپولیس

اعضای تیم پیکان تهران در صورت برد مقابل پرسپولیس پاداش ویژه ای را دریافت خواهند کرد.

پاداش ویژه ایرانخودرو برای برد پیکان مقابل پرسپولیس

 و به نقل از سایت رسمی باشگاه پیکان، اعضای تیم فوتبال پیکان ظهر امروز در ضیافت ناهار دکتر فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو شرکت کردند.

در این مراسم که به مناسبت عید سعید غدیر خم برگزار شد، مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو به همراه برخی از اعضای هیات مدیره و برخی دیگر از مسئولان این کارخانه حضور داشتند و با مدیران، کادرفنی و اجرایی و پزشکی و بازیکنان دیدار کردند.

در ابتدای مراسم ظهر امروز اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان گزارشی از عملکرد تیم فوتبال پیکان و دستاوردهای این تیم در لیگ برتر بیستم را ارائه کرد. او به رکوردها و موفقیت هایی که توسط تیم فوتبال پیکان در ماه های گذشته کسب شده اشاره کرد و این مساله را باعث افتخار باشگاه پیکان دانست.

01628351

مدیرعامل پیکان در صحبت های خود اشاره ای به تجهیز امکانات سخت افزاری باشگاه داشت و موضوع استانداردسازی ورزشگاه اختصاصی ایرانخودرو و ساخت مرکز اقامتی در مجموعه باشگاه را در اولویت برنامه های زیرساختی خود دانست.

بعد از محمدی، مهدی تارتار سرمربی پیکان نیز دقایقی برای حضار صحبت کرد. تارتار ضمن تشکر از زحماتی که مدیرعامل و اعضای هیات مدیره گروه صنعتی ایرانخودرو در طول یکسال گذشته برای تیم فوتبال پیکان کشیدند تشکر کرد و اقدامات موثر مدیرعامل باشگاه پیکان و سایر مسئولان را در راستای کسب موفقیت های اخیر ارج نهاد.

در این مراسم محمد نوری کاپیتان باتجربه پیکان هم به نمایندگی از بازیکنان ثانیه های پشت تریبون قرار گرفت و از تلاش های انجام شده برای رسیدن به هدف مشخص شده تقدیر به عمل آورد.

سپس نوبت به دکتر فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو رسید تا دقایقی با اعضای تیم فوتبال پیکان صحبت کند. مقیمی با لحنی کاملا دوستانه ضمن تشکر از عملکرد اعضای تیم فوتبال پیکان بابت عملکردشان در لیگ برتر بیستم از آنها خواست تا مقابل پرسپولیس هم با انگیزه قبلی خود و مانند دیدارهای گذشته به میدان بروند تا پایانی خوش در رقابت ها داشته باشند.

مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو همچنین ضمن تجلیل از همه اعضای تیم فوتبال پیکان به آنها وعده داد که در صورت برد مقابل پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر پاداش ویژه ای را در نظر خواهد گرفت تا بعد از بازی به پیکانی ها اعطا شود.

در نهایت اعضای تیم پیکان در ضیافت ناهار دکتر مقیمی حضور یافتند و با روحیه ای بالا آماده حضور در تمرین عصر چهارشنبه شدند.

01628348

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eg57y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پیکان بدون تلفات مقابل پرسپولیس

بردی که از سپاهان سه محروم گرفت!
سه محروم برای دیدار با پیکان؛