تاریخ انتشار: 1400/05/07 18:59
کد خبر: 35779

فکری: امیدوارم هفته پاکی پیش رو داشته باشیم و شرافتمندانه‌ بازی کنیم

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: امیدوارم هفته پاکی پیش رو داشته باشیم و خدایی ناکرده اتفاقاتی که در لیگ دو و لیگ یک رقم خورد، در لیگ برتر رخ ندهد.
فکری: امیدوارم هفته پاکی پیش رو داشته باشیم و شرافتمندانه‌ بازی کنیم

محمود فکری در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: ابتدا جا دارد به تیم آلومینیوم و مجموعه این باشگاه تبریک بگویم که در اولین سال حضورشان نتایج خیلی خوبی کسب کردند و جایگاه خوبی هم دارند. در اولین سال‌ ممکن است تیم نتواند نتایج خوبی بگیرد اما در مجموع آلومینیوم سال خوبی را پشت سر گذاشت و امیدوارم با برنامه ریزی در سال‌های‌ آینده حرف‌های بیشتری را برای گفتن داشته باشد.

او اضافه کرد: فردا هفته آخر لیگ است و امیدوارم هفته پاکی پیش رو داشته باشیم و خدایی ناکرده اتفاقاتی که در لیگ دو و لیگ یک رقم خورد، در لیگ برتر رخ ندهد و هر تیمی که قهرمان می‌شود، سهمیه می‌گیرد یا در لیگ می‌ماند، به واسطه فوتبالی که بازی می‌کند به هدفش برسد و فوتبالی نتیجه بگیرد. تیم ما هم یکی از تیم‌هایی است که هم احتمال سقوط و هم شانس بقا دارد و این که دو امتیاز از رقیبانمان بیشتر داریم، امیدوارم برای تیم ما فریبنده نباشد و در بازی فردا با تمام وجود بازی کنند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: امیدوارم بازی خوب و شرافتمندانه‌ و مردانه‌ای انجام دهیم تا با دست خودمان در لیگ برتر بمانیم. کار سختی است و دوست نداشتم به هفته آخر کشیده شود اما قسمت و تقدیر این است که کار به هفته آخر برسد و امیدوارم نفت مسجدسلیمان را فصل بعد هم در لیگ ببینیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d9o9q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی جدید شاهین بوشهر معرفی شد
اختصاصی فرتاک ورزشی|