تاریخ انتشار: 1400/05/07 20:19
کد خبر: 35770

در راه تاریخ‌سازی/رویای شیرین پنجمین قهرمانی/ پرسپولیس راهی جز شکست پیکان ندارد

«پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در گرو شکست دادن پیکان است»
در راه تاریخ‌سازی/رویای شیرین پنجمین قهرمانی/ پرسپولیس راهی جز شکست پیکان ندارد

جمعه هشتم مردادماه آخرین هفته بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران برگزار می‌شود تا لیگ بیستم هم در تاریخ ثبت شود.

بر خلاف چند سال اخیر هنوز تکلیف قهرمان مشخص نشده و هفته پایانی برترین تیم بیگ را معرفی خواهد کرد.

پرسپولیس ۶۴ امتیازی شانس اول قهرمانی است و در صورت کسب سه امتیاز مقابل پیکان جام را بالای سر خواهد برد.

این دیدار روز جمعه از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهدای شهر قدس و‌ به قضاوت آقایان موعود بنیادی فرد، علیرضا ایلدرم و حسن ظهیری برگزار خواهد شد.

قهرمان چهار دوره اخیر فوتبال ایران که فاصله دو امتیازی را با رقیب خو تیم سپاهان ایجاد کرده قطعا به اما و اگر‌های بازی استقلال و سپاهان دل خوش نخواهد کرد و با ارائه یک بازی هجومی بدنبال کسب پنجمین عنوان قهرمانی متوالی خود و ثبت یک رکورد بی‌نظیر در تاریخ فوتبال کشور خواهد بود.

شاگردان گل‌محمدی که این روزها فوتبال با کیفیتی را ارائه کرده و در سخترین شرایط هم با پیگیری فلسفه فوتبالی خود بدنبال موفقیت هستند، می‌دانند پیکانی‌ها تیمی سخت‌کوش بوده که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده و براحتی اجازه هنرنمایی به ستارگان سرخ‌پوش نمیدهند.

شاگردان مهدی تارتار در ۲۹ بازی قبلی خود ۴۰ امتیاز را کسب کرده و در رتبه هفتم جدول قرار دارند که امکان صعود دو پله‌ای و البته یکی دو پله سقوط هم در هفته آخر برای آنها وجود دارد.

شاگردان تار‌تار در ۹ هفته اخیر لیگ طعم شکست را نچشیده و آخرین باخت آنها به هفته بیستم مقابل گل‌گهر باز می‌گردد و این نشان دهنده انسجام تیمی خوب پیکان است که کار را برای سرخپوشان پایتخت بسیار سخت خواهد کرد.

پرسپولیسی‌ها هم که با در  ۱۰ هفته اخیر ۸ برد و ۲ تساوی را بدست آورده‌اند با خط حمله وحشت‌ناک خود روزی سخت را برای مدافعان پیکان مژده می‌دهند و به نظر می‌رسد هفته آخر این لیگ یکی از زیباترین بازی‌های فصل را ارائه دهد.

آخرین تقابل دو تیم هم در ورزشگاه آزادی بود که پرسپولیس با تک گل احمد نوراللهی موفق به شکست رقیب خود شد.

پرسپولیس در ۵ تقابل آخر خود پیکان را با شکست بدرقه کرده و امیدوار است روز جمعه هم عنوان پر افتخارترین تیم لیگ فوتبال ایران را که در اختیار خودش است دست نیافتنی‌تر کند.

پوریا منصوری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yjbjm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



محمدی: برای شرافت فوتبال باقدرت مقابل پرسپولیس بازی می‌کنیم