تاریخ انتشار: 1400/05/08 10:07
کد خبر: 35752

استقلال مجیدی متخصص بردن سپاهان در تهران؛ فرهاد قهرمانی پرسپولیس را قطعی می‌کند؟

فرهاد مجیدی سه فصل در لیگ برتر مربیگری کرده اما فقط دو بار روبروی سپاهان قرار گرفته است. دو بازی در آزادی، که با برد تیم او به پایان رسیده‌اند.
استقلال مجیدی متخصص بردن سپاهان در تهران؛ فرهاد قهرمانی پرسپولیس را قطعی می‌کند؟

سپاهان برای زنده نگه داشتن شانس قهرمانی در لیگ برتر، باید هفته آخر استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست دهد. هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی سپاهان، قهرمانی پرسپولیس را قطعی خواهد کرد. سپاهانی‌ها باید استقلال را ببرند و امیدوار باشند پیکان، مقابل پرسپولیس نتیجه‌ای غافلگیرکننده بگیرد و مسیر جام به سمت ورزشگاه آزادی عوض شود. قدم اول اما، بردن استقلال است. کاری که سپاهانی‌ها هیچوقت مقابل استقلال مجیدی، موفق به انجام آن نشده‌اند.

فرهاد مجیدی لیگ هجدهم که مربی استقلال شد، فرصت بازی با سپاهان را پیدا نکرد. این فصل هم تیم او، هنوز با سپاهان بازی نکرده و تقابل دو تیم به هفته آخر موکول شده است. فصل پیش اما، استقلال مجیدی دو بار در لیگ و جام حذفی روبروی سپاهان قرار گرفت. هر دو بازی، در ورزشگاه آزادی برگزار شد و استقلال، توانست در هر دو مسابقه برنده شود. استقلالی‌ها در لیگ برتر، با پنالتی و گل به خودی شایان مصلح 2-1 برنده شدند. چند روز بعد، دو تیم در جام حذفی روبروی هم قرار گرفتند و این بار، استقلال توانست 2-0 برنده شود و سپاهان را حذف کند.

سومین تقابل مجیدی و سپاهان هم، در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. با این تفاوت که این بار، تیم او انگیزه زیادی برای پیروزی ندارد اما سپاهان، باید به هر قیمتی به پیروزی برسد. سپاهانی‌ها امیدوارند بی انگیزگی استقلال، طلسم آن‌ها در آزادی را بشکند و دوباره، بتوانند استقلال را در تهران شکست دهند. اتفاقی که آخرین بار، لیگ هجدهم و با گل کی‌روش استنلی مقابل استقلال شفر به دست آمد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39kv9e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اعتماد دوباره فرهاد به جوانان مقابل سپاهان