تاریخ انتشار: 1400/05/09 23:20
کد خبر: 35636

ستاره های جوان استقلال که فرهاد مجیدی روی حفظ آن ها تاکید دارد

در حالی که فصل هنوز برای استقلال به اتمام نرسیده و آبی ها برای جام حذفی تلاش می کنند، فرهاد مجیدی به مدیران باشگاه تاکید کرده است که ستاره های جوان تیمش از جمله سینا خادم پور، سبحان خاقانی و متین کریم زاده را هر طور شده حفظ کنند.
ستاره های جوان استقلال که فرهاد مجیدی روی حفظ آن ها تاکید دارد

فرهاد مجیدی در جلسه‌ای که با مدیران باشگاه استقلال داشت، بار دیگر تاکید کرد که تمام بازیکنان فعلی این تیم باید بمانند.

فرهاد مجیدی در مصاحبه‌های قبلی خود گفته بود فقط با ترانسفر و پیشرفت مهدی قایدی موافق است و اگر به جز قایدی یک بازیکن دیگر از استقلال برود، او هم تیم را ترک خواهد کرد. نکته اینجاست که خبر رسید سپاهان روی ۲،۳ بازیکن استقلال نظر مثبت دارد و همین مسئله مسلماً کار مدیران باشگاه استقلال را برای حفظ بازیکنان سخت می‌کند چرا که قیمت‌ها به طور کاذب و غیر واقعی بالا می‌رود.

نکته دیگر اینکه مجیدی بار دیگر تاکید کرده تمام بازیکنان جوان و ذخیره استقلال هم در این تیم بمانند. امثال سینا خادم‌پور، متین کریم‌زاده و سبحان خاقانی که در دیدارهای گذشته لیگ برتر هم به میدان رفتند و اتفاقاً خوب کار کردند. مجیدی اعتقاد زیادی به این بازیکنان دارد و می‌خواهد در فصل آینده هم از وجودشان استفاده کنند.

البته استقلال قطعاً با ترکیب اصلی خود به مصاف گل‌گهر در نیمه نهایی جام حذفی خواهد رفت اما دغدغه اصلی فرهاد بیشتر بازی با الهلال است که ۲۲ شهریور برگزار خواهد شد و برای مجیدی و استقلال دیدار بسیار مهمی محسوب می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwnee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پایان تلخ استقلال با خط دفاع متلاشی