تاریخ انتشار: 1400/05/10 10:50
کد خبر: 35617

تغییرات دوباره در مدیریت نفت MIS

باشگاه نفت مسجدسلیمان که در این فصل توانست علیرغم مشکلاتی که داشت سهمیه خود را در لیگ برتر حفظ کند، با تغییراتی دوباره همراه خواهد بود.
 تغییرات دوباره در مدیریت نفت MIS

نفت مسجدسلیمان که طی فصول اخیر با مشکلات مالی بزرگی دست و پنجه نرم کرده در نهایت لیگ بیستم را هم با حفظ سهمیه خود پشت سر گذاشت تا یک موفقیت بزرگ برای آنها محسوب شود.

همزمان با پایان فصل و حفظ سهمیه این تیم اما پایان همکاری مصطفی سلیمانی با این تیم اعلام شد. سلیمانی که طی فصول اخیر توانسته به عنوان یک مشاور و مدیر در جمع طلایی‌پوشان عملکرد موفقی از خود به جا بگذارد،همزمان با پایان فصل همکاری خود را با این تیم خاتمه داد. او که سهم زیادی در جذب بازیکن و خصوصا مربیان کارآمد برای این تیم داشت، علیرغم تغییراتی که در راس مدیریت نفت مسجدسلیمان شکل گرفت، موفق به حفظ سهمیه آن در لیگ برتر شدند.

نفت مسجدسلیمان فصل را با مشکلات عدیده از جمله نداشتن مجوز حضور در لیگ استارت زد. نداشتن زمین تمرینی و فرودگاه و البته هتل نیز مشکلات همیشگی این تیم بود که همچنان به قوت خود باقی بود. مشکلات مالی و سفرهای با اتوبوس هم اما مانع از تحقق خواسته هواداران برای حفظ تیم نشد و در نهایت آنها در شبی که سایپای مدعی سقوط کرد، جشن بقای دوباره خود را برگزار کردند و البته باید دید فصل آینده با اوج‌گیری این مشکلات چه سرنوشتی در انتظار آنها خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qdnma

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بلبلی: مدیران قول دادند تا هفته آینده 10 درصد پرداخت کنند