تاریخ انتشار: 1400/05/12 10:08
کد خبر: 35506

فلاحت‌زاده: بازی استقلال و گل‌گهر زیبا نمی‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: جای مددی باشم در دفتر وزیر می‌نشینیم تا برای تیم بودجه بگیرم. چون استقلال بدون بودجه نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.
فلاحت‌زاده: بازی استقلال و گل‌گهر زیبا نمی‌شود

فرشاد فلاحت‌زاده در گفت‌وگویی، در خصوص تقابل استقلال با گل‌گهرسیرجان در مرحله نیمه‌‎نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار سختی برای هر دو تیم است و دو تیم باید از تک موقعیت‌ها استفاده کنند. بعید است که استقلال و گل‌گهر به یکدیگر فضا بدهند و گل بازی روی ضدحملات شکل می‌گیرد. به همین خاطر بازی در نود دقیقه تمام نمی‌شود و  به وقتهای اضافه می‌کشد.

وی درباره کیفیت بازی گفت: بازی جام حذفی معمولا کیفیت بالایی ندارند، چون تک بازی است و روی سرنوشت تیم‌ها تاثیر دارد. در این بازی هم گل گهر به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است و هم استقلال به دنبال کسب جام؛ بنابراین بعید است که دو تیم بی محابا حمله کنند. بنابراین انتظار کیفیت بالایی از این بازی نمی‌رود.

پیشکسوت استقلال پیرامون تقابل امیرقلعه‌نویی و فرهاد مجیدی عنوان کرد: فرهاد مجیدی می‌خواهد به هواداران استقلال جام هدیه بدهد و در لیگ هم دیدید که با توزیع پاداش خواست روحیه بازیکنان را بالا ببرد. مجیدی در این مسابقه انگیزه بالایی دارد. از طرف دیگر امیرقلعهنویی برای اثبات جایگاه و توانمندی اش قطعاً تمام تلاش خودش را انجام می‌دهد. به ویژه که قلعه‌نویی پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر است. انگیزه هر دو سرمربی فشار روانی زیادی به بازیکنان در زمین وارد می‌کند. گل‌گهر به خاطر مهارت استقلال در ارسال از جناحین، مدافعان سرزن و فیزیکی خود را به کار می‌گیرد.

فلاحت‌زاده با اشاره به مشکلات مالی و مدیریتی استقلال گفت: احمد مددی در مدت حضورش در استقلال رزومه خوبی از خود به جا نگذاشته است. او در نیم فصل نتوانست بازیکنان مدنظر مجیدی را به خدمت بگیرد. امیدوارم مددی بتواند به وعده‌های مالی خودش عمل کند. به هر حال کسب قهرمانی جام حذفی در کارنامه عملکرد مددی هم ثبت می‌شود. من جای او باشم آنقدر در دفتر وزیر می‌نشینیم تا برای تیم بودجه بگیرم. چون استقلال بدون بودجه نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bejk9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی استقلال و ادامه نگرانی ها