تاریخ انتشار: 1400/05/12 23:13
کد خبر: 35467

هشتی که سکان‌دار بود/ نوراللهی در راه بزرگ ماندن

«احمد نوراالهی عملکرد فوق‌العاده‌ای در لیگ بیستم از خود بر جای گذاشت»
هشتی که سکان‌دار بود/ نوراللهی در راه بزرگ ماندن

بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران به پایان یافت و اقتدار پرسپولیس همچنان پا برجا ماند و این تیم موفق شد برای پنجمین دوره پیاپی قهرمانی این رقابت‌ها را  کسب کند.

در شش دوره اخیر لیگ برتر هنوز هیچ تیمی نتوانسته بیش از پرسپولیس امتیاز کسب کند و سرخپوشان به چنان فلسفه‌ای تیمی رسیدند که با وجود از دست دادن ستاره‌های مختلف در طی این سال‌ها همچنان در مسیر موفقیت گام برداشته‌اند.

یکی از نقاط قوت سرخپوشان در این سالها خط هافبک این تیم بوده که همواره عملکرد بسیار خوبی داشته است و بازیکنانی همچون مسلمان، احمدزاده، رفیعی، بشار رسن، امیری، ترابی، عالیشاه ، کامیابی‌نیا و ... درخشان ظاهر شده و از این تیم جدا شدند و البته تعدادی به پرسپولیس بازگشتند.

در لیگ بیستم هم خط هافبک پرسپولیس عملکردی عالی داشت و کامیابی‌نیا، سرلک، نعمتی، عالیشاه، امیری، ترابی و پهلوان خوش درخشیدند اما بدون شک رهبری این خط با احمد نوراالهی بود که یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌اش را سپری کرد.

احمد نوراللهی که در این چند سال تنها یک مقطع  برای گذرندان خدمت سربازی از پرسپولیس جدا شد، روز به روز راه تکامل را پیش رفت و هر فصل نسبت به فصل قبل نشانه‌های بیشتری را از یک رهبر میانه میدان به نمایش گذاشت.

هیچ هافبکی در فصل قبل به اندازه نوراالهی خود را در موقعیت گل قرار نداد و در روزهایی که پرسپولیس با بحران مهاجم مواجه بود و با جدایی بشار رسن، نوراللهی توأمان هم نقش بازیساز و هم نقش مهاجم کاذب را ایفا می‌کرد.

نوراللهی هم گل‌های حساسی را به ثمر رساند هم در گل‌سازی درخشان بود و بدون شک لیاقت کسب عنوان بهتر هافبک لیگ بیستم و حتی بهترین بازیکن را دارد و پرسپولیسی‌ها باید از داشتن چنین بازیکنی بسیار خوشحال باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vq99p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



حمید هوشمندانه‌ترین انتخاب یحیی/مطهری دستیاری که هر سرمربی نیاز دارد