تاریخ انتشار: 1400/05/13 09:09
کد خبر: 35451

مجیدی حساس‌ترین بازی‌اش را در پیش دارد/گل گهر حریفی سرسخت برای استقلال است!

پیشکسوت آبی پوشان گفت: گل گهر باوجود مدت قدمت کمش در لیگ برتر، تیم باتجربه و قابل احترامی است و حریفی سرسخت برای استقلال است.
مجیدی حساس‌ترین بازی‌اش را در پیش دارد/گل گهر حریفی سرسخت برای استقلال است!

افشین حاجی پور در گفتگو اظهار داشت: رسیدن استقلال به مرحله نیمه نهایی جام حذفی اتفاق خوبی برای مجیدی و تیمش هست، اما نه تنها این کافی نیست، حتی اگر آبی‌ها گل گهر را شکست داده و به فینال هم برسند، باز هم کافی نیست و قهرمانی این تیم قطعی نشده است. هواداران استقلال تنها زمانی راضی می‌شوند که سوت پایان دیدار فینال با پیروزی این تیم به صدا در آمده باشد. در غیر این صورت همه پیروزی‌ها و حتی پیروزی در دربی هم بی ارزش خواهد شد.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: گل گهر دومین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند، اما با این وجود تیمی خوب و باتجربه است و این باتجربه بودنش را مدیون یک کادر فنی باتجربه و در راس آن امیر قلعه نویی، و حضور تعداد زیادی فوتبالیست باتجربه و آماده است. حضور این تیم در رده پنجم جدول هم نشان از قدرت و تجربه قابل قبول این تیم می‌داند. به این ترتیب باید گفت استقلال دیداری دشوار پیش رو دارد که هرگز نباید قبل از پایان بازی خودش را تیم پیروز بداند.

وی افزود: گل گهر اندکی شانس کسب سهمیه آسیا در لیگ برتر برای خودش قائل بود که این شانس را هم در هفته پایانی از دست داد و حالا آنها انگیزه زیادی برای قهرمانی در جام حذفی دارند تا از این راه به اولین سهمیه آسیایی برسد.

حاجی پور در خصوص آماده سازی تیم برای فصل آینده گفت: با اینکه درگیر جام حذفی هستیم، اما باید لااقل تمدید قرارداد با بازیکنان خودی آغاز شده باشد. چند روز پیش آقایان خودشان اعلام کردند از فردا و پس فردا مذاکرات شروع می‌شود، اما هنوز خبری از این مذاکرات به گوش نمی‌رسد.

مدافع سابق آبی پوشان تصریح کرد: اگر در سالهای اخیر استقلال قهرمان لیگ نشده، دلایل متعددی دارد که یکی از مهم‌ترین آنها خلا یک پیش فصل خوب دیر جمع شدن تیم بوده است. امیدوارم این اتفاق برای فصل جدید تکرار نشود و بلافاصله بعد از اتمام جام حذفی باشگاه استقلال پیش فصل خود را آغاز کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qzzl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


11 بازیکن احتمالی استقلال مقابل گل گهر