تاریخ انتشار: 1400/05/15 10:45
کد خبر: 35354

اولویت های سپاهان در فصل نقل و انتقالات

نگاهی به اولویت‌های سپاهان در فصل نقل و انتقالات خواهیم داشت.
اولویت های سپاهان در فصل نقل و انتقالات

باشگاه سپاهان مدتی است فعالیت در بازار نقل و انتقالات را آغاز کرده و برای تقویت تیم خود برای لیگ بیست‌ویکم و لیگ قهرمانان آسیا دست به کار شده است. با توجه به جدایی چهار مهره مهم به نام‌های پیام نیازمند، احسان حاج صفی، محمد محبی، کی‌روش استنلی و نیاز به تقویت تیم، سپاهان قطعاً بازار تابستانی شلوغی را پیش رو خواهد داشت.

اولین پست که یکی از مهم‌ترین پست‌ها در فوتبال است چارچوب دروازه و یک دروازه‌بان مطمئن است. در روزهای اخیر صحبت‌هایی از احتمال جذب رشید مظاهری، حامد لک، محمدرضا اخباری و چند گزینه دیگر به میان آمده و قطعا شاهد پیوستن یک دروازه‌بان بزرگ به تیم اصفهانی خواهیم بود.

سپاهان در خط هافبک خود بیشتر از همه نقاط به تقویت نیاز دارد و با جدایی قطعی احسان حاج صفی و جدایی احتمالی سروش رفیعی تغییرات زیادی در کمربند میانی این تیم شاهد خواهیم بود. سپاهان ابتدا به یک هافبک دفاعی باسابقه و مستحکم نیاز دارد تا در بازی های سخت و فشرده لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا میانه میدان را برای این تیم امن کند. با جدایی احتمالی سروش رفیعی (برترین پاسور لیگ بیستم) این تیم به یک بازیساز سطح بالا هم نیاز خواهد داشت.

در خط حمله با توجه به جدایی محمد محبی و کی‌روش استنلی و مواجه شدن سجاد شهباززاده با یک پیشنهاد خوب داخلی، سپاهان نیاز به خرید مهاجم هم دارد و نزدیک ترین گزینه به این تیم شهریار مغانلو است.

باید دید برنامه این تیم در فصل نقل و انتقالات چگونه خواهد بود و کدام بازیکنان زردپوش خواهند شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bejqe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 خارجی ها در لیگ برتر؛ از مصوبه جدید خبری نیست