تاریخ انتشار: 1400/05/16 10:28
کد خبر: 35309

آخرین وضعیت کادر فنی تیم های لیگ برتری

با اعلام سازمان لیگ فصل جدید لیگ برتر به احتمال قوی از اواخر مهر ماه آغاز می شود و در چنین شرایطی باید منتظر شروع جدی تمرینات تیم های لیگ برتری از روزهای آغازین شهریور باشیم.
 آخرین وضعیت کادر فنی تیم های لیگ برتری

در این بین احتمالا سه تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا تمرینات خود را زودتر شروع خواهند کرد چرا که باید شهریور ماه در این بازی ها به میدان بیایند. نگاه اجمالی خواهیم داشت به وضعیت کادر فنی تیم های لیگ برتری در شرایط فعل:

پرسپولیس: یحیی گل محمدی / ادامه حضور یحیی در راس کادر فنی سرخ ها محتمل ترین اتفاق ممکن است.

سپاهان: محرم نوید کیا / سپاهان با محرم ادامه خواهد داد تا به جام قهرمانی لیگ برتر برسد.

استقلال: فرهاد مجیدی / فرهاد یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و طبیعتا این بار شاهد ادامه حضور او در راس کادر فنی آبی ها خواهیم بود به خصوص که پای استراماچونی در میان نیست.

تراکتور: فراز کمالوند / تراکتور به طور رسمی سرمربی فصل جدید خود را اعلام کرد و او کسی نیست جز فراز کمالوند.

گل گهر: امیر قلعه نویی / پیش از بازی پایانی گل گهر در لیگ برتر که منجر به از دست دادن عنوان چهارمی شد و هم چنین بازی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با اعلام باشگاه گل گهر قرارداد امیر قلعه نویی به مدت یک فصل دیگر تمدید شد.

فولاد:؟ قرارداد جواد نکونام با باشگاه فولاد به پایان رسیده است و تا به امروز روی کاغذ برای تمدید این قرارداد اتفاقی صورت نگرفته است.

پیکان: ؟ پیکان برای تمدید قرارداد مهدی تارتار تمایل خود را اعلام کرده و مهدی تارتار هم در مصاحبه اش گفت به احترام پیکان با تیمی مذاکره نخواهد کرد. به نظر می رسد این قرارداد همکاری تمدید خواهد شد.

مس رفسنجان: محمد ربیعی / محمد ربیعی یک فصل دیگر با مس قرارداد دارد و طبیعی است شاهد ادامه حضور او در رفسنجان باشیم.

پدیده : مهدی رحمتی / برای مهدی رحمتی که در ابتدای مسیر مربیگری قرار دارد پدیده تیم ایده آلی است و به نظر می رسد این حضور ادامه پیدا خواهد کرد.

صنعت نفت آبادان:؟ / سیروس پورموسوی یک فصل دیگر با صنعت نفت قرارداد دارد اما به نظر می رسد به خاطر مشکلات مالی تیم در اندیشه جدایی بوده و در این باره هم با مدیران باشگاه صحبت کرده است.

آلومینیوم اراک:؟ /  قرارداد علیرضا منصوریان با تیم آلومینیوم اراک پایان یافته و هنوز قرارداد ادامه همکاری میان طرفین به طور رسمی امضاء نشده است.

نساجی: ساکت الهامی / با اعلام ایزد سیف الله پور مدیر عامل باشگاه نساجی این باشگاه با ساکت الهامی برای تمدید قرارداد به توافق رسیده است.

نفت مسجد سلیمان: ؟ / قرارداد محمود فکری با تیم نفت مسجد سلیمان به پایان رسیده و با وجود مذاکراتی که بین طرفین صورت گرفت بعید است قرارداد تازه ای در این باره امضاء شود به این خاطر که محمود فکری مثل خیلی از مربیان از مشکلات ریز و درشت این تیم خسته شده است.

ذوب آهن؟  / پایان همکاری ذوب آهن با مجتبی حسینی به طور رسمی از سوی این باشگاه اعلام شد. حالا باید منتظر اعلام نام سرمربی جدید از سوی باشگاه باشیم.

هوادار: رضا عنایتی / رضا عنایتی مالک و مدیر عامل باشگاه هوادار هم هست و طبیعتا اگر بحث فروش امتیاز این تیم در میان نباشد تیم با هدایت غلامرضا عنایتی مهیای فصل جدید بازی ها خواهد شد.

فجر سپاسی: علی کلانتری / به نظر می رسد در فجر شاهد ادامه حضور علی کلانتری خواهیم بود؛ هر چند این موضوع هنوز به طور رسمی از سوی باشگاه فجر اعلام نشده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gkxw9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جنجال جادوگری در فوتبال ایران!