تاریخ انتشار: 1400/05/17 12:01
کد خبر: 35242

مدیر جدید تراکتور: از هیچ تلاشی برای تراکتور دریغ نخواهم کرد

مدیر جدید تیم فوتبال تراکتور گفت: پیش از اینکه یک مدیر باشم، هوادار تیم تراکتور هستم.
مدیر جدید تراکتور: از هیچ تلاشی برای تراکتور دریغ نخواهم کرد

 فرهاد صداقت درمورد انتصابش به عنوان مدیر تیم  فوتبال تراکتور اظهار داشت: خوشحالم که بار دیگر توفیق خدمت به پرهوادارترین تیم آسیا را پیدا کردم. در ابتدا لازم می‌دانم از اعتماد مالک محترم و آقای نظمی تشکر کنم. امیدوارم با هم‌فکری یکدیگر بتوانیم تراکتور را به جایگاهی که شایسته آن است، برسانیم. 

وی افزود: پیش از این سه بار در مقاطع مختلف سابقه حضور در تراکتور را داشتم و سال‌ها در ورزش تبریز خدمت کرده‌ و مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی بودم. هواداران عزیز هم مطمئن باشند که در جایگاه خود، از هیچ تلاشی برای تراکتور دریغ نخواهم کرد. پیش از اینکه یک مدیر باشم، هوادار تیم هستم.

مدیر تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه «برای حضور در این سمت از حسن آذرنیا رخصت گرفته است»، گفت: آقای آذرنیا از پیشکسوتان نامدار فوتبال هستند که در همه جای ایران ایشان را می‌شناسند و من هم برای او احترام زیادی قائلم. دوستان قدیمی هستیم و قطعاً از تجربیات آقای آذرنیا استفاده خواهم کرد. علاوه بر آن، به کمک همه پیشکسوتان و هواداران هم نیاز دارم تا در کنار هم بهترین شرایط را برای تراکتور رقم بزنیم.

صداقت در گفت و گو با سایت باشگاه تراکتور یادآور شد: خوشبختانه امسال تراکتور از لحاظ مدیریتی شرایط بسیار خوبی دارد و کمالوند هم از ابتدای فصل هدایت تیم را برعهده گرفته تا بازیکنان با نظر او جذب شوند. این رویه حرفه‌ای قطعاً به تراکتور کمک زیادی خواهد کرد تا در طول فصل نتایج مدنظر هواداران را کسب کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rb58w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیر جدید تراکتور معرفی شد