تاریخ انتشار: 1400/05/17 19:20
حضور نادری و خاقانی به جای دانشگر و مطهری
کد خبر: 35221

ترکیب استقلال برابر فولاد اعلام شد

فرهاد مجیدی برای پر کردن جای خالی محمد دانشگر، از نادری در کنار یزدانی و مرادمند استفاده می کند و خاقانی نیز در ترکیب اصلی حضور دارد.
ترکیب استقلال برابر فولاد اعلام شد

این فصل از رقابت های فوتبالی در ایران، امروز به صورت رسمی به پایان می رسد و در تنها بازی باقیمانده، استقلال و فولاد در فینال جام حذفی به مصاف هم می روند تا تکلیف قهرمان این دوره از مسابقات نیز مشخص شود و برنده این بازی، چند ماه دیگر در بازی سوپرجام ایران، به مصاف پرسپولیس برود.

استقلال برای دیدار امروز برابر فولاد با چند غایب مهم مواجه شده است. حسینی و دانشگر به دلیل 2 اخطاره بودن در دسترس مجیدی نیستند و خود سرمربی آبی ها نیز 2 اخطاره شده و نمی تواند تیمش را از کنار زمین همراهی کند.

مجیدی برای درون دروازه انتخابی جز رشید مظاهری نداشت. سنگربان آبی پوشان فصل را به خوبی آغاز کرد و خیال هواداران این تیم بابت یک گلر مطمئن درون دروازه تیمشان نیز راحت شده بود ولی در یک مقطع مظاهری دچار افت شد و پس از دربی برگشت لیگ بیستم، او جایش را به حسینی داد ولی حالا رشید می تواند در فینال جام حذفی از دروازه تیمش حفاظت کند.

در خط دفاعی نیز حضور سیاوش یزدانی در کنار محمدحسین مرادمند قطعی بود. غلامی به دلیل پارگی رباط صلیبی و دانشگر به دلیل محرومیت غایب هستند و مجیدی قصد دارد تا از محمد نادری در کنار یزدانی و مرادمند استفاده کند. نادری هم در استقلال و هم فصل گذشته در پرسپولیس سابقه حضور در پست مدافع میانی را دارد. بدین ترتیب یزدانی، دانشگر و نادری ترکیب سه نفره خط دفاعی استقلال را تشکیل داده اند.

با حضور نادری در دفاع وسط، مجیدی به فکر پر کردن جای خالی اوست. متین کریم زاده بازیکنی است که باید در این روز مهم و بزرگ، از ابتدا برای تیمش به میدان برود. در سمت راست خط دفاعی نیز وریا غفوری کاپیتان آبی ها حضور خواهد داشت.

در خط میانی نیز مسعود ریگی همچون سایر بازی های آبی پوشان انجام وظیفه خواهد کرد. مجیدی ترجیح داده است که برای این بازی از تجربه آرش رضاوند بهره برده و از او در کنار ریگی استفاده کند. فرشید اسماعیلی نیز دیگر هافبک آبی پوشان خواهد بود که وظیفه دارد پشت مهاجمین تیمش را پوشش داده و در موقعیت سازی برای آنها تلاش کند. سبحان خاقانی دیگر بازیکنی است که از ابتدا برای آبی پوشان به زمین می رود.

در خط حمله نیز مجیدی تصمیم گرفته است تا تنها از قایدی استفاده کند. البته باید تا زمان آغاز بازی صبر کرد و دید آیا خاقانی به خط حمله اضافه می شود یا خیر ولی در غیر اینصورت، باشوی کوچک تنها مهاجم استقلال در بازی فینال است.

 

ترکیب استقلال برابر فولاد:

رشید مظاهری – سیاوش یزدانی – محمدحسین مرادمند – محمد نادری – متین کریم زاده – وریا غفوری – مسعود ریگی – آرش رضاوند – فرشید اسماعیلی – سبحان خاقانی – مهدی قایدی

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xobeb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی استقلال و ادامه نگرانی ها