تاریخ انتشار: 1400/05/19 00:00
کد خبر: 35158

نکونام گزینه اول و آخر فولاد است / برنامه‌ای برای تغییر مدیرعامل نیست

نایب رییس هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان گفت: جواد نکونام اولین و آخرین گزینه ما است و قطعا هیات مدیره در سه چهار روز آینده تشکیل جلسه خواهد داد و ان شاءالله نکونام هم پای میز مذاکره بیاید و خواسته های خود را بگوید و بتوانیم فصل آینده نیز کنار هم باشیم.
نکونام گزینه اول و آخر فولاد است / برنامه‌ای برای تغییر مدیرعامل نیست

اسماعیل گودرزی در گفت و گویی، درباره موفقیت فولاد در جام حذفی، اظهارکرد: با توجه به برنامه ریزی تقریبا سه ساله ای که از دو فصل پیش برای فولاد در نظر گرفته شد، مقرر شد که در سال اول نتایج خوبی کسب کنیم و سال دوم جزو چهار تیم باشیم و سهمیه آسیایی به دست آوریم و فصل سوم نیز تیم را برای قهرمانی ببندیم که خدا را شکر عملکردمان در سال اول موفقیت آمیز بود و توانستیم سهمیه بگیریم.

وی افزود: در سال دوم هم باتوجه به مشکلاتی که برای باشگاه پیش آمد و پنجره باشگاه بسته شد و نمی توانستیم نفرات جدیدی را به تیم اضافه کنیم و نیز طولانی شدن مسابقات مزید بر علت شد که علی رغم این که از طریق لیگ شانس رسیدن به آسیا را داشتیم به این مهم نرسیم ولی خدا کمک کرد که در جام حذفی، بازی به بازی پیش رفتیم و توانستیم با ارائه یک بازی خوب مقابل تیم خوب استقلال به قهرمانی برسیم. خوشحالیم که توانستیم دل مردم خوزستان را شاد کنیم که جای تشکر از هواداران خوزستانی دارد که پای تیم ایستادند و حمایت کردند. همچنین باید از مدیران شرکت فولاد به ویژه آقای ابراهیمی قدردانی کنم که از تیم حمایت کردند. در مجموع یک تیم همدل و یکپارچه داشتیم که قصد همه اعضا، نتیجه گرفتن بود.

وی درباره ادامه همکاری با جواد نکونام نیز گفت: چندین بار به آقای نکونام اعلام کرده ایم که گزینه اول و آخر ما خود شما هستی و نظر هیات مدیره باشگاه و رییس شرکت فولاد نیز خود آقای نکونام است. حتی روز بعد از بازی با استقلال هم به صورت مستقیم با نکونام صحبت کردم و او گفت اجازه دهید دو سه روز استراحت کنم و بازهم به او گفتم که خود شما گزینه ما هستی و دنبال مربی دیگری نیستیم و می خواهیم خودت بمانی و کاری که در پیش گرفتی و قرار است در لیگ قهرمان شویم را هم عملی کنی. به هر حال قطعا هیات مدیره در سه چهار روز آینده تشکیل جلسه خواهد داد  و ان شاءالله نکونام هم پای میز مذاکره بیاید و خواسته های خود را بگوید و بتوانیم فصل آینده نیز کنار هم باشیم.

نایب رییس هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان همچنین در پاسخ به این سوال که با توجه به مطرح شدن برخی گزینه ها برای مدیریت باشگاه، آیا قرار است در این بخش تغییری ایجاد شود یا ثبات در دستور کار است؟ عنوان کرد: در باشگاه الان هیچ گزینه ای مدنظر نیست و برنامه ای نداریم و ان شاءالله بتوانیم همین تیم را حفظ کنیم و کار را ادامه دهیم. فکر می کنم خواسته همه حفظ مجموعه و ثبات آن است. یکی از موضوعاتی که شرکت دنبال می کند، بحث باشگاه است زیرا بحث مردم و علاقه مندی مردم خوزستان است و قطعا باید کاری کنیم تا دل هوادارانی را که از قهرمانی خوشحال بودند، راضی نگه داریم و از وجود فوتبال لذت ببرند. این کاری است که باشگاه فولاد برای مردم به عنوان یک وظیفه اجتماعی انجام می دهد.

وی همچنین درخصوص حفظ سه بازیکن خارجی تیم نیز گفت: الان که پنجره ما بسته است، حفظ تمام نفرات از جمله خارجی های تیم مدنظر است. سه خارجی تیم برای فولاد زحمت کشیدند و از سه نفر آن ها رضایت کامل داریم. فعلا برای استراحت به کشورهای شان رفته اند و ان شاءالله در موعد مقرر برای مذاکره حتما آن ها را حفظ خواهیم کرد.

گودرزی در پایان نیز درخصوص اهدای پاداش قهرمانی تیم، خاطر نشان کرد: این بازی خاص بود و تمام تیم ها برای ایجاد انگیزه، بازی به بازی پاداش تعیین می کنند. برای فینال نیز طبیعتا هم ما و هم استقلال برای قهرمانی پاداش تعیین کرده بودیم. به هر حال یک پاداش معقول و در حد توان مجموعه برای قهرمانی تیم تعیین کرده ایم که طی یکی دو روز آینده با حمایت آقای ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد به حساب اعضا واریز می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jenyo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نکونام:بعد از فینال درباره ماندن یا نماندن تصمیم می‌گیرم