تاریخ انتشار: 1400/05/20 10:19
کد خبر: 35109

استوری علیرضا حقیقی بعد از جدایی از گل گهر

علیرضا حقیقی با پایان قرارداد خود با گل گهر از این تیم جدا شد.
 استوری علیرضا حقیقی بعد از جدایی از گل گهر

او به همین بهانه متنی را در استوری اش منتشر کرد. دروازه بان باتجربه فوتبال کشورمان ضمن تشکر از تماشاگران گل گهر و اعضای این باشگاه به خصوص امیر قلعه نویی نوشت:« خدا را شاکرم که به من توان داد یک فصل دیگر برای موفقیت تیمم از جان مایه بگذارم؛ هر چند همیشه نتایجی که به دست می آید به اندازه تلاش هایی نیست که از خود بروز می دهی چون پای تقدیرات و آنچه او می خواهد هم در میان است اما تلاش با هر نتیجه ای که همراه باشد موجب رضایتمندی است.

با خاطری آسوده سیرجان را ترک و در ادامه بهترین ها را برای گل گهر و مردمان مهربان این شهر آرزو می کنم؛ با وجود همه موقعیت هایی که در خط حمله از دست رفت و اشتباهاتی که در خط دفاعی شد و بعضا تصمیمات سهوی داوران که علیه گل گهر بود به نظر من برای تیمی که دومین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می کرد کسب عنوان پنجمی در لیگ برتر و راهیابی به دیدار نیمه نهایی جام حذفی اتفاق بزرگی بود که باید قدر دانسته شود و به خاطر آن خدا را شکر کرد و خوشحال بود. فوتبال یک بازی است و نه چیزی بیش از این و باید از آن لذت برد. بعد از این همه سال حضور در فوتبال و دیدن میادین متعدد بر این عقیده ام موفقیت های بزرگ طی یک فصل به دست نمی آید و برای رسیدن به آن باید خویشتن دار بود.»

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 بعد از جدایی از گل گهر مذاکراتی را با باشگاه نفتچی آذربایجان داشت اما هنوز این مذاکرات منجر به عقد قرارداد نشده است.

45


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gkrln

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علیرضا حقیقی به کرونا مبتلا نیست