تاریخ انتشار: 1400/05/20 10:59
رابط:
کد خبر: 35106

دوست دارم دوباره در استقلال بازی کنم

بازیکن استقلال که قرضی به نفت مسجدسلیمان رفته بود منتظر است تا تکلیفش هرچه زودتر مشخص شود تا بتواند تصمیمی برای آینده فوتبالی اش بگیرد.
دوست دارم دوباره در استقلال بازی کنم

فردین رابط همانند محمد بلبلی به صورت قرضی از استقلال به نفت مسجد سلیمان رفت و همچنان برای بازگشت به جمع آبی پوشان بلا تکلیف است این بازیکن در خصوص شرایط نفت به خبرنگار ما گفت: فکر نمیکردم نفت شرایط سختی پیدا کند چون بازیکنان بسیار خوبی داشت. بازیکنانی که در نفت توپ می زدند در رده سنی ۱۹ تا ۲۳ سال بودند و چند بازیکن با تجربه هم در این تیم حضور داشتند. من از هم تیمی بودن با این دوستان بسیار لذت بردم چون فوتبالیست های خیلی خوبی بودند. مردم مسجدسلیمان هم در یک نیم فصل که آنجا بودم خیلی به من لطف داشتند و از آنها تشکر می‌کنم. فقط از مسئولان آن شهر و مدیران باشگاه می خواهم که توجه شان را به نفت پر استعداد بیشتر کنند. ما به خاطر آبروی خودمان تلاش کردیم و تیم را نگه داشتیم.

او در همین باره ادامه داد: من به صورت قرضی به نفت آمدم و هرچه در توان داشتم گذاشتم تا خدایی ناکرده هواداران نفت که مالکان اصلی این تیم هستند نگویند فلان بازیکن که به صورت قرضی آمده کم کاری کرده آنها هم مردم بسیار خوبی بودند و هوای ما را داشتند.

وی که به همراه رضا آذری، محمد بلبلی و سجاد آقایی بازیکنانی بودند که از استقلال به صورت قرضی به تیم‌های دیگر رفتند در مورد اینکه باز خواهد گشت یا خیر گفت: در قرارداد من نوشته شده بود زمانی که بازی‌ها تمام می‌شود ۱۵ روز فرصت داری تا خودت را به باشگاه معرفی کنی و من کارهای لازم را انجام دادم و برای بچه های دیگر هم همین طور بوده. الان منتظر مدیریت و سرمربی محترم تیم هستیم که در مورد ما تصمیم بگیرند که برگردیم یا دوباره قرضی برویم و جدا شویم و بالاخره آنها تصمیم‌گیرنده نهایی هستند و ما سرباز و در خدمت باشگاه استقلال هستیم اگر ما را به خدمت بگیرند دوباره بازی می‌کنیم اگر هم نه باید تصمیم جدیدی بگیریم و فکری به حال خودمان بکنیم ولی چه بهتر که در استقلال بازی کنیم. باید ببینیم مدیران چه تصمیمی می‌گیرند. ۱۰ روز دیگر استقلال فرصت دارد لیست آسیایی اش را ارسال کند و ما نمی‌دانیم در این لیست قرار داریم یا خیر و خیلی دوست داریم که تکلیفمان روشن شود.

بازیکن سابق استقلال در مورد حذف این تیم از جام حذفی عنوان کرد: من بازی را کامل دیدم و بازی قشنگی بود و هر دو تیم خیلی زحمت کشیدند و پنالتی هم در همه جای دنیا ۵۰_۵۰ و به خلاقیت بازیکن است. قسمت نبود استقلال قهرمان شود و من هم از صمیم قلب ناراحت شدم .خیلی دوست داشتم استقلال قهرمان شود و جامی بیاورد که دل هواداران را شاد کند. الان هم هواداران خیلی ناراحت هستند ولی چاره ای نیست باید صبر کرد تا استقلال به روزهای خوبش برگردد و یک جام پاک و خوب بگیرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bewd8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از بچگی استقلالی بودم/ لحظه شماری می‌کنم به استقلال بروم