تاریخ انتشار: 1400/05/20 11:26
کد خبر: 35105

محرمی به‌خاطر تیم ملی فیکس می‌شود؟

صادق محرمی بازیکن دیناموزاگرب کرواسی در هفته‌های اخیر بازی نکرده و ممکن است جایگاه اصلی خود در تیم ملی را از دست بدهد.
محرمی به‌خاطر تیم ملی فیکس می‌شود؟

صادق محرمی بازیکنی است که زیر نظر مرد کروات پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ چهره شد و از آنجا به کرواسی و تیم سرشناس دیناموزاگرب ترانسفر شد. محرمی اما برای آمدن به تیم ملی کار سختی داشت و با لژیونر شدن به آن دست یافت و در دوره اسکوچیچ نیز به یکی از بازیکنان ثابت و مورد علاقه این سرمربی تبدیل شده است.

صادق محرمی با آسیب دیدگی‌ای که برایش پیش آمد، هفته‌های ابتدایی لیگ کرواسی و مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد و شب گذشته نیز مقابل لژیا ورشووی لهستان یک دقیقه هم فرصت خودنمایی پیدا نکرد.

اما مرور مصاحبه چندی قبل محرمی در این مورد خالی از لطف نیست او گفته بود: "دیناموزاگرب به شکلی است که یک هفته نباشید بازیکن جدیدی جای شما را می‌گیرد. شرایط به حد زیادی سخت است و اگر فرصت بازی را از دست بدهید، پس گرفتن جایگاه‌تان سخت‌تر می‌شود. با این حال اتفاقی است که افتاده و من به جز اینکه بخواهم تمرین کنم و مثبت باشم نمی توانم و بدشانسی هم بود. من یک سال و نیم منتظر چنین فرصتی بودم تا در روند بازی‌ها قرار گیرم و در اروپا حاضر شوم."

با این شرایط خود صادق هم از نیمکت نشینی‌هایش شوکه نشده اما آن چیز که پر واضح است او باید در این مدت باقی‌مانده تا شروع بازی‌های دور نهایی انتخابی جام جهانی باید به شرایط بازی و آمادگی برسد وگرنه در تیم اسکوچیچ نیز جایگاه ثابتش در پست کلیدی دفاع راست را از دست خواهد داد. اسکو که عملکرد تمامی بازیکنانش را تحت نظر می‌گیرد بدون شک دلش نمی‌خواهد از بازیکنی که از شرایط بازی‌ها دور بوده در مسابقات سرنوشت ساز تیم ملی استفاده کند. در نهایت باید دید محرمی ۲۵ساله برای رسیدن به ترکیب دیناموزاگرب چه کار خواهد کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2axrbk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام زمان بازگشت محرمی به میادین