تاریخ انتشار: 1400/05/20 13:05
کد خبر: 35101

جذب بازیکن خارجی در برنامه استقلال قرار گرفت/ مذاکره بی‌نتیجه با لژیونرها

چند بازیکن ایرانی حاضر در لیگ‌های مختلف خارجی به پیشنهاد استقلال پاسخ منفی داده‌اند یا رقم‌های زیادی درخواست کرده‌اند که بدین ترتیب امکان جذب آنها فراهم نشد.
جذب بازیکن خارجی در برنامه استقلال قرار گرفت/ مذاکره بی‌نتیجه با لژیونرها

تیم فوتبال استقلال قصد دارد برای لیگ برتر فصل آینده و همچنین مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم قوی‌تر و بهتری را روانه مسابقات کند.

فرهاد مجیدی، فهرست خود را به باشگاه ارائه کرده است که در آن نام 8 بازیکن جدید دیده می‌شود. اگر چه مجیدی نام این بازیکنان را طبق اولویت به باشگاه ارائه کرده است، اما با توجه به اینکه بیشتر بازیکنان با باشگاه‌های خود قرارداد دارند، جذب آنها کار سختی است.

در روزهای گذشته، مربیان استقلال با توجه به لغو قانون منع به کارگیری بازیکنان و مربیان خارجی سراغ گزینه‌های خارجی برای پست‌های مختلف رفتند. نبودن بازیکنی با قیمت مناسب، کمی کار استقلالی‌ها را سخت کرده و آنها مجبور هستند سراغ بازیکنانی با کیفیت مامه تیام، شیخ دیاباته و هروویه میلیچ بروند که مدتی بدون تیم مانده بودند و سپس به استقلال پیوستند.

همچنین صحبت‌هایی با برخی لژیونرها برای حضور در استقلال شد که نتیجه‌ای نداشت، چرا که برخی از آنها مثل روزبه چشمی و میلاد محمدی اعلام کردند که دوست دارند فوتبال‌شان را در خارج از ایران ادامه دهند. نفراتی مثل علی قلیزاده و کاوه رضایی نیز به دلیل هزینه زیاد امکان جذب‌شان وجود نداشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36bxdz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دانشگر غایب فینال احتمالی جام حذفی