تاریخ انتشار: 1400/05/20 14:10
کد خبر: 35098

رضا اسدی: نمی خواهم در سن پولتن بمانم/ وقتی با پرسپولیس مذاکره ای نداشته ام چطور پیشنهاد مالی داده ام؟

هافبک ایرانی سن‌پولتن اتریش اعلام کرد هیچ مذاکره‌ای با پرسپولیس انجام نداده و شایعات پیرامون مبلغ درخواستی‌اش نادرست است.
رضا اسدی: نمی خواهم در سن پولتن بمانم/ وقتی با پرسپولیس مذاکره ای نداشته ام چطور  پیشنهاد مالی داده ام؟

رضا اسدی هافبک تیم سن پولتن اتریش در روز های نقل و انتقالاتی ایران مورد توجه تیم های مطرح لیگ برتر قرار گرفته است که خبرهای حضور او در پرسپولیس از سایر تیم ها پر رنگ تر بوده است و اینکه او رقم بالایی در خواست کرده است

 رضا اسدی در مورد شرایط و پیشنهادات خود اظهار داشت:در اتریش هستم و در برای دریافت رضایت نامه از باشگاه سن پولتن هر روز جلسه داریم چون نمی خواهم در این تیم بمانم.  به جاهای خوبی رسیدیم اما خبرهایی که از ایران می آید کمی این باشگاه را هم حساس کرده است. 

وی در مورد بازگشت به فوتبال ایران و حضور در پرسپولیس عنوان کرد: برای هر فوتبالیسی هر اتفاقی ممکن است بیفتد اما در حال حاضر به طور قطعی نمی دانم کدام تیم می روم و سرنوشت چه شرایطی را رقم می زند. اما در مورد پرسپولیس باید بگویم سه سال است که این باشگاه من را می خواهد و سال اولی نیست که این مساله مطرح شده است اما چیزی که باید بگویم من هیچ مذاکره ای با باشگاه پرسپولیس و  تیمی در ایران نداشته ام و تمام اخبار پیرامون آن اشتباه است. 

هافبک سن پولتن اتریش ادامه داد:تنها چیزی که می توانم بگویم این است که باشگاه پرسپولیس از مدیر برنامه هایم شرایط من را جویا شده است  و غیر از این چیز دیگری نبوده است.

اسدی یادآور شد: من اگر بخواهم با تیمی مذاکره کنم  به ایران می آیم و حضوری مذاکره خواهم کرد ولی  در مورد رقم هایی که مطرح می شود باید بگویم وقتی مذاکره ای نداشته ام چطور  پیشنهاد مالی داده ام؟ فعلا در حال حل گرفتن  رضایت  از باشگاه سن پو لتن هستم. اگر مذاکره ای صورت گرفت مدیر برنامه هایم صحبت می کند. اکنون نه مذاکره ای و نه نشستی انجام شده و این اخبار اشتباه نه به نفع من است و نه به نفع باشگاه پرسپولیس  و فقط ناراحتی بوجود می آورد. امیدوارم برای همه هر چه خوب باشد اتفاق بیفتد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27dxe6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابراهیمی: مبلغ قراردادم با پرسپولیس چیز زیادی نیست/ پرسپولیس یکی از یکدل‌ترین تیم‌ها است