تاریخ انتشار: 1400/05/21 09:24
کد خبر: 35073

مذاکره تیم قلعه نویی با ستاره‌های مجیدی

باشگاه گل‌گهر سیرجان مذاکرات خود را با دروازه‌بان استقلال شروع کرده است.
مذاکره تیم قلعه نویی با ستاره‌های مجیدی

سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال در سال‌های گذشته که سابقه حضور در تیم ملی را نیز دارد، مورد توجه امیر قلعه‌نویی و گل‌گهر سیرجان قرار گرفته است.

حسینی که قراردادش با استقلال به اتمام رسیده هنوز برای تمدید این قرارداد با مدیران باشگاه وارد مذاکره نشده و حالا پیشنهادی از گل گهر دریافت کرده است.

سیرجانی‌ها بعد از جدایی علیرضا حقیقی به دنبال جذب یک دروازه بان مطرح هستند و به همین خاطر با سیدحسین حسینی وارد مذاکره شده‌اند.

رابطه خوبی حسینی با امیر قلعه‌نویی نیز در این پیشنهاد بی تاثیر نیست. حسینی در استقلال به نوعی کشف امیر قلعه‌نویی محسوب می‌شود و اولین بار در زمان سرمربیگری او در تیم آبی پوش حسینی فرصت حضور در تیم و ترکیب را به دست آورد. حالا هم گل گهری ها امیدوارند بتوانند نظر حسینی را جلب کنند و این دروازه بان ۲۹ ساله بار دیگر شاگرد امیر قلعه‌نویی شود.

این در حالی است که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال هم به مسئولان باشگاه تاکید کرده که قرارداد حسینی را برای فصل آینده تمدید کنند و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این باره رخ می‌دهد.

همچنین ظاهراً به نظر می‌رسد نمایش راضی‌کننده مسعود ریگی با پیراهن استقلال و البته مشکلات مالی که این باشگاه در حال حاضر آنها دست‌وپنجه نرم می‌کند، مربیان سایر تیم‌های لیگ برتری را به تکاپو انداخته تا زمینه را برای جذب این بازیکن فراهم کنند.

در همین خصوص شنیدیم یکی از تیم‌های شهرستانی متمول که در بیستمین دوره لیگ برتر هم حسابی بریز و بپاش کرد و البته جام هم نگرفت، پیشنهادی چند میلیاردی و بسیار وسوسه‌انگیز به صورت غیررسمی به ریگی داده و اگر این بازیکن تمایلی برای جدایی از استقلال داشته باشد، قطعاً گفتگوها جنبه رسمی و بسیار جدی پیدا خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36bxy9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عکس تاسف آور از تمرین گلر استقلال