تاریخ انتشار: 1400/05/21 11:00
کد خبر: 35066

گلر استقلال ماندنی شد

مدیران استقلال با رشید مظاهری صحبت‌های لازم را در این چند روز انجام دادند و به نظر می‌رسد، دروازه‌بان آبی‌پوشان پایتخت در استقلال ماندنی است.
گلر استقلال ماندنی شد

تیم فوتبال استقلال با شروع روزهای نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر، کار خود را برای جذب بازیکن و تمدید قراردادها آغاز کرده است. همان‌طور که مدیران استقلال طی این چند روز اظهار کردند، در حال حاضر طبق لیستی که مجیدی به باشگاه ارائه داده است،‌ نقل و انتقالات باشگاه استقلال در حال پیگیری و انجام مذاکرات با بازیکنان است.

یکی از مسائلی که این روزها برای مجیدی و هواداران استقلال بسیار مهم بوده است، تمدید با بازیکنان کلیدی استقلال و ماندن آن‌ها در جمع آبی‌پوشان پایتخت است. رشید مظاهری نیز یکی از آن بازیکنانی است که در استقلال عملکرد بسیار تاثیرگذاری داشته است و با کلین‌شیت‌های خود در فصل گذشته توانسته بود امتیازات قابل توجهی برای استقلال بیاورد. این روزها گمانه‌زنی‌های زیادی درباره جدایی او از جمع استقلال شنیده می‌شود و حتی درباره مقصدهای آینده او نیز گمانه‌زنی‌هایی مطرح شده است.

بر اساس اطلاعاتی که یک مقام آگاه در باشگاه استقلال در اختیار خبرنگارقرار داده، در ۲ روز گذشته، از طرف باشگاه استقلال با رشید مظاهری مذاکرات و صحبت‌های قابل توجهی صورت گرفته است و طبق این مذاکرات رشید مظاهری با توجه به این که یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، در جمع آبی‌پوشان ماندنی خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rbd9b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدایی احتمالی ستاره استقلال؛ بمب نقل و انتقالات منفجر می شود؟