تاریخ انتشار: 1400/05/22 18:59
کد خبر: 35009

جوانان آبادانی؛ پرطرفدار در نقل و انتقالات

بازیکنان جوان صنعت نفت آبادان با توجه به فضای مناسبی که در فصل گذشته در اختیار داشته‌اند، اکنون قادرند در بورس نقل و انتقالات قرار گیرند.
 جوانان آبادانی؛ پرطرفدار در نقل و انتقالات

مشکلات مالی شاید یک پوئن مثبت برای بازیکنان بااستعداد خوزستانی و آبادانی بوده تا در تیم محبوب ‌شان فضای بیشتری برای کار داشته باشند.

پورموسوی که با سابقه سرمربیگری تیم جوانان ایران کار را در نفت آبادان دنبال کرده بود، میراث مناسبی از خود در این تیم به جا گذاشته است.

سیدسیروس پورموسوی سرمربی نفت آبادان که اکنون شایعات زیادی درباره آینده مربیگری‌اش در فصل آینده شکل گرفته، به خوبی از قدرت استعدادیابی‌اش در جمع طلایی‌پوشان سود برد و در فصلی به جوانان زیادی در این تیم فرصت رشد داشت.

صنعت نفت آبادان که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد و موانع مالی باعث شده بود تا خصوصا در نقل و انتقالات زمستانی حضوری کمرنگ در بازار داشته باشند، فصل را با حضور در رتبه دهم (اختلاف هفت امتیازی با سهمیه آسیایی) به پایان رساند. این در حالی بود که سیروس پورموسوی با تجربه‌ای که بابت کار با جوانان داشت توانست در این فصل نیز نیروهای بااستعدادی را در اختیار بگیرد. از جمله این نفرات که اکنون موردتوجه دیگر باشگاه‌ها نیز قرار گرفته‌اند می‌توان به حسین زواری، احمد شریعت زاده، محمدرضا غبیشاوی اشاره کرد. نفراتی چون پیام پارسا، امید حامدی فر، حسین حاجیوند، فیاض میردورقی، علی خرم آبادی، رضا امانی، ایلیا بحرینی،امیرحسین فرهادی، پیمان بهمنی و عقیل طلیلی دیگر نفرات جوان لیست صنعت نفت آبادان بودند که آمار مناسب و برتر این تیم نسبت به دیگر تیم‌های لیگ برتری را نشان می‌دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gkre5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برخورد باورنکردنی بوژیدار رادوشوویچ با علیرضا بیرانوند