تاریخ انتشار: 1400/05/23 10:25
کد خبر: 34989

فوری/گرشاسبی مدیرعامل جدید فولاد می شود؟

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه فولاد برگزیده خواهد شد.
 فوری/گرشاسبی مدیرعامل جدید فولاد می شود؟

درحالی که گفته می‌شد سعید آذری مدیر باشگاه فولاد که در حال حاضر در اصفهان به سر می‌برد فردا جلسه‌ای با مدیران کارخانه در خصوص کم و کیف ادامه یا پایان کارش در این باشگاه جنوبی داشته باشد ظاهرا تصمیم مدیران ارشد کارخانه فولاد به مدیریت عامل حمیدرضا گرشاسبی است و او همینک در جلسه‌ای در باشگاه فولاد حضور دارد.

آذری دو روز پیش در مصاحبه با خبرنگار اعلام کرده بود به دلیل مشکلات خانوادگی باید مدتی دور از فوتبال باشد و از ظاهر عمر چنین برمی‌آید که این مسئله باعث شده به احتمال زیاد فولاد مدیرعامل جدیدی را برای فصل آینده خود انتخاب کند.

گرشاسبی با سابقه ریاست کل تربیت بدنی استان خوزستان و همین طور مدیریت باشگاهی مثل پرسپولیس، پیکان و قهرمانی با پرسپولیس در فوتبال ایران گزینه ای است که قبل تر از این هم درباره او شایعاتی بر سر زبان ها بود و ظاهرا با جلسه‌ای که امروز در محل کارخانه فولاد درحال برگزاری است باید حضور او در باشگاه فولاد را قطعی در نظر گرفت.

باشگاه فولاد در دو سال گذشته روند موفقیت آمیزی را در فوتبال ایران طی کرده و همین مسئله چالش جدی برای گرشاسبی خواهد بود که البته تجربه و سابقه موفقیت در باشگاه های تحت امرش را دارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qdbj8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نکونام گزینه اول و آخر فولاد است / برنامه‌ای برای تغییر مدیرعامل نیست