تاریخ انتشار: 1395/08/10 13:41
مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:
کد خبر: 251766

کمتر تیمی می‌تواند مقابل پرسپولیس دوارم بیاورد

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان دوام آوردن مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را کاری سخت و دشوار توصیف کرد.
 کمتر تیمی می‌تواند مقابل پرسپولیس دوارم بیاورد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، فرشاد فرجی در مورد شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در هفته دهم گفت: بازی خیلی خوبی بود و ما با برنامه وارد زمین شدیم. پرسپولیس هم واقعاً تیم خوبی است و از دقیقه یک به تیم ما فشار آورد.کمتر تیمی می‌تواند مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی دوام بیاورد و متأسفانه ما در دقیقه 86 گل خوردیم. این به خاطر فشار هواداران پرسپولیس و خستگی ما بود که در یک لحظه تمرکزمان را از دست دادیم.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در واکنش به اینکه برخی معتقدند پرسپولیس باید خیلی زودتر به گل می‌رسید، گفت: پرسپولیس فرصت‌های خوبی داشت، اما گل نشدن آن توپ‌ها به خاطر عملکرد خیلی خوب حسن هوری بود که نشان داد گلر با تجربه و خوبی برای تیم ماست.

وی درباره عملکرد خوب خط دفاعی صنعت نفت و خودش در بازی‌های امسال عنوان کرد: وقتی ما در کار  دفاعی موفق هستیم، این به خاطر دفاع تیمی و ساختار خوبی است که در دفاع کردن داریم. من هم سعی می‌کنم بهترین بازی‌ها را انجام دهم و خدا را شکر که عملکرد خوبی داشتم. البته نباید نقش نادر دست‌نشان را هم در نتایج امسال نادیده گرفت. او واقعاً مربی بادانشی است که فصل گذشته جدا از صعود صنعت نفت، در صعود ماشین‌سازی هم نقش مهمی داشت و در واقع دو تیم را به لیگ برتر آورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ryobz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چه کسی مانع گل زدن پرسپولیس تا دقیقه 86 شد؟