تاریخ انتشار: 1400/05/23 13:22
کد خبر: 34976

توضیحات فیروزی درباره شرایط صنعت نفت آبادان

سرپرست تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان نکاتی را درباره آخرین وضعیت این باشگاه ارائه کرد.
توضیحات فیروزی درباره شرایط صنعت نفت آبادان

به علی فیروزی درباره بلاتکلیفی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان اظهار داشت: شرایط باشگاه ما همچنان نامشخص است و طبق اطلاعات من قرار است در هفته آینده جلسه‌ای درباره تعیین تکلیف صنعت‌نفت برگزار شود. البته این مسائل هر سال تکرار می‌شود و چیز جدیدی نیست.

وی افزود: ‌صنعت‌نفت به از دست دادن زمان عادت کرده است. هر سال این روند تکرار  می‌شود. در سالهای قبل بحث صدور مجوز برای فعالیت مدیران باشگاه، تعیین و تخصیص بودجه و اینکه منابع مالی باشگاه از چه طریقی تامین شود، وجود داشت و این بار بحث انتخاب وزیر نفت هم مزید بر علت شده است.

سرپرست تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان عنوان کرد: امسال هم تاکنون بحث فعالیت مدیریت و هیات مدیره تاکنون مشخص نشده اما مسئولان دنبال این هستند که امسال سریع‌تر از قبل کارها انجام شود.

فیروزی درمورد اینکه با این تفاسیر بحث ادامه همکاری سید سیروس پورموسوی یا انتخاب سرمربی جدید برای صنعت‌نفت به کجا می‌رسد، گفت: پورموسوی با صنعت‌نفت قرارداد دو ساله دارد. اطمینان دارم مسئولان می‌خواهند سریع‌تر مشکلات را رفع کنند تا این مربی هم در صورت فراهم شدن بتواند سریع‌تر کار خود را انجام بدهد.

وی در خصوص جریمه 19 درصدی طالب ریکانی به دلیل چهار بار استفاده نکردن از قلم‌بند و ترک اردوی تیم صنعت‌نفت که با واکنش نشان دادن وی در صفحه مجازی‌اش شده است، توضیح داد: ریکانی به عنوان کاپیتان و بازیکن متعصب تیم صنعت‌نفت زحمات زیادی برای این تیم کشیده و قدردان طالب هستیم. در مورد این جریمه اطلاع دقیقی ندارم و فردا از باشگاه پیگیری می‌کنم اما به هر حال مسائلی که سبب صدور رای شده جزو مواردی است که در بحث چارچوب تیمی باید رعایت شود.

سرپرست تیم فوتبال صنعت‌نفت اضافه کرد: در فوتبال برای برخی مسائل تنبیهات و گزارش‌هایی در نظر‌ گرفته می‌شود اما به دلیل شرایط خاص باشگاه سعی می‌کردیم در مورد برخی تخلفات کوچک گزارش خاصی رد نکنیم. این موضوع هم با صحبت حل شدنی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39kxao

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چهار بازیکن تیم صنعت ‌نفت آبادان بازی برابر مس رفسنجان را از دست دادند