تاریخ انتشار: 1400/05/23 19:58
کد خبر: 34963

خطر در کمین استقلال/ حسینی بدون رقیب افت می‌کند

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به‌نظر می‌رسد باید جدایی رشید مظاهری از استقلال را قطعی بدانیم.
خطر در کمین استقلال/ حسینی بدون رقیب افت می‌کند

رشید فصل موفقی را در جمع آبی‌ها پشت سر نگذاشت. او که ابتدای لیگ بیستم با سر و صدای زیاد راهی استقلال شد و فصل را هم نسبتا خوب شروع کرد، بعد از مدتی افت کرد و کاملا نیمکت‌نشین شد. قرارداد و دستمزد مظاهری بالاست، او با مدیران باشگاه میانه خوبی ندارد و مدیران هم تمایل چندانی به حفظ این دروازه‌‌بان ندارند. کادر فنی هم اگر از این گلر راضی بود، طبیعتا او را در ترکیب اصلی به میدان می‌فرستاد. همه اینها یعنی دوران حضور مظاهری در استقلال، کوتاه‌تر از حد تصور بود و او برای لیگ بیست‌ویکم راهی تیمی دیگر خواهد شد. مهم‌ترین پیامد این اتفاق هم تبدیل‌شدن دوباره حسین حسینی به تنها دروازه‌بان نامدار استقلال است.

صد‌البته حسینی دروازه‌بان خوبی است، اما او طی سال‌های حضورش در استقلال ثابت کرده حداکثر کارایی‌اش را زمانی نشان می‌دهد که یک رقیب سرسخت داشته باشد. حسینی در طول دوران حضور مهدی رحمتی در این تیم، کیفیت خیلی خوبی داشت. در همین مقطع زمانی بود که او رکورد کلین‌شیت در تاریخ لیگ برتر را شکست. در همین دوران او به تیم ملی رسید و کیفیتی از خودش نشان داد که رحمتی با تمام عظمتش نیمکت‌نشین شد. با این حال، پس از جدایی رحمتی و در شرایطی که حسینی به شماره یک بدون رقیب استقلال تبدیل شده بود، دوران افت او شروع شد. این دروازه‌بان در لیگ نوزدهم بدترین عملکرد ممکن را ارائه داد و اصلا همین نمایش اسفبار بود که باعث شد استقلالی‌ها هر طور شده رشید مظاهری را جذب کنند. حسینی تا آخرین روز، تا پایان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا هم به دریافت گل‌‌های بد ادامه داد. با این حال، با حضور مظاهری در استقلال، او دوباره احیا شد و پس از چند‌ماه نیمکت‌نشینی، طوری به ترکیب برگشت که حالا خود رشید رفتنی شده است.

با این تفاسیر بیم آن می‌رود که در فصل جدید با تنها‌شدن دوباره حسینی شاهد افت او باشیم و دست کادر فنی استقلال دوباره در پوست گردو بماند. البته این احتمال وجود دارد که حسین پورحمیدی، دروازه‌بان پیشین استقلال برای فصل جدید به این تیم برگردد. پورحمیدی لیگ بیستم را در آلومینیوم اراک سپری کرد و در مجموع عملکرد خوبی داشت. او البته چند‌ماه پیش با سعید مهری، هافبک تراکتور معاوضه شد و برای فصل جدید بازیکن سرخپوشان تبریزی به شمار می‌آید. پس اگر قرار است حسینی از تنهایی در‌بیاید و جلوی افت او گرفته شود، تراکتور باید رضایتنامه پورحمیدی را صادر کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oz9ng

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسینی - مظاهری؛ همه می‌دانستند جز فکری