تاریخ انتشار: 1400/05/25 13:27
کد خبر: 34891

توقف نقل و انتقالات استقلال به خاطر سقف قرارداد

باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانش سقف قرارداد در نظر گرفته که همین موضوع باعث توقف نقل و انتقالات این باشگاه شده است.
توقف نقل و انتقالات استقلال به خاطر سقف قرارداد

تیم فوتبال استقلال کمتر از  ۳۰ روز دیگر باید به مصاف الهلال عربستان برود و البته روند نقل و انتقالات این باشگاه تا امروز مثبت نبوده است.

هر چند مدیران استقلال و فرهاد مجیدی تاکید دارند از روز دوشنبه و با بازگشت سرمربی این تیم از امارات نقل و انتقالات آغاز خواهد شد اما تا امروز قرارداد بازیکنان مد نظر مجیدی تمدید نشده است.

طی روزهای گذشته مدیر برنامه های بازیکنانی مثل ریگی، رضاوند، مطهری و حسینی در باشگاه استقلال حاضر شدند و مذاکراتی را با مدیرعامل این باشگاه انجام دادند اما سقف قراردادی که باشگاه استقلال در نظر گرفته باعث شده تا این بازیکنان تا امروز قرارداد خود را تمدید نکنند. حتی سیاوش یزدانی نیز فعلا پای میز مذاکره با مدیران این باشگاه ننشسته است.

ظاهرا مدیریت باشگاه برای بازیکنان سقف قرارداد ۴میلیاردی در نظر گرفته و به آنها اعلام کرده با آپشن های پیشنهادی و تعداد بازی های بازیکنان قرارداد آنها در طول فصل به بیش از ۵ میلیارد می رسد.

همین موضوع صدای اعتراض استقلالی ها را در آورده و مثلا بازیکنی مثل مطهری بعد از این پیشنهاد در اینستاگرامش پستی مشکوک منتشر کرد و شایعه جدایی ریگی از استقلال و پیوستن وی به تیم های دیگر هم در رسانه ها منتشر شد.

با این شرایط فعلا بازیکنان استقلال حاضر به تمدید قرارداد نشده و منتظر هستند تا فرهاد مجیدی از امارات به تهران برگردد. هر چند معاون مددی مدعی شده این روشی که مدیرعامل باشگاه در نظر گرفته در همه جای دنیا مرسوم است ‌و بازیکنان بر اساس عملکرد خود در طول فصل قرارداد جدید می بندند اما به نظر می رسد استقلال با این شیوه برای تمدید قرارداد نفراتی چون مطهری، یزدانی، حسینی، رضاوند و … کار مشکلی داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vqk9p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تجمع هواداران استقلال مقابل باشگاه