تاریخ انتشار: 1400/05/25 15:12
کد خبر: 34886

منافی: تمدید قراردادها نباید به دقیقه 90 موکول شود/ مدیران پرسپولیس باید از اشتباهات مدیران قبلی درس بگیرند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیران پرسپولیس باید از اشتباهات مدیران قبلی درس بگیرند و آنها را تکرار نکنند.
منافی: تمدید قراردادها نباید به دقیقه 90 موکول شود/ مدیران پرسپولیس باید از اشتباهات مدیران قبلی درس بگیرند

جواد منافی در مورد وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت: مدیران پرسپولیس باید از اشتباهات مدیران قبلی درس بگیرند و آنها را تکرار نکنند. بازیکن وقتی به پرسپولیس می‌آید با درخشش  در این تیم می‌تواند قیمتش را چندین برابر افزایش بدهد زیرا بازیکنان در این تیم چهره می‌شوند بنابراین مدیران باید باهوش عمل کنند و نباید تمدید قرارداد بازیکنان را به دقیقه 90 و روزهای آخر موکول کرد زیرا قطعا قیمت بازیکن در این شرایط چند ده برابر خواهد شد.

وی افزود: باشگاه باید  قرارداد بازیکنان تاثیرگذار و کلیدی و آنهایی که هواداران رویشان حساسیت دارند را سریع‌تر تمدید می‌کردند. چنین بازیکنانی باید با باشگاه قرارداد طولانی مدت داشته باشند زیرا وقتی قرارداد بازیکن تمام می‌شود باشگاه متضر خواهد شد. بازیکن بدون آنکه ریالی به باشگاه بدهد از تیم جدا می‌شود. چنین شرایطی اصلا شایسته پرسپولیس نیست که بازیکنان بدون پرداختی به تیم از باشگاه جدا شوند. اگر باشگاه با این بازیکنان قرارداد بلند مدت داشته باشد قطعا بازیکن برای جدایی باید پول هم به باشگاه بدهد. 

پیشکسوت سرخپوشان در مورد عملکرد  جعفر سمیعی مدیرعامل این باشگاه و تعلل در تمدید قرارداد برخی بازیکنان، تصریح کرد: چرا اکنون  قرارداد بازیکنانی نظیر احمد نوراللهی، امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا و وحید امیری تمدید نشده؟ این نفرات باتجربه و تاثیرگذار پرسپولیس هستند. باید قرارداد بازیکنان اینچنینی در سال آخر سریع‌تر تمدید می‌شد تا باشگاه در این زمان با چنین مشکلی مواجه نشود. البته سمیعی نسبت به سایر مدیران باشگاه پرسپولیس در فصول گذشته عملکرد بهتری دارد. او برخلاف برخی مدیران قبلی مدام مقابل دوربین‌های تلویزیونی یا روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها مصاحبه نمی‌کند. سمیعی با آرامش کار می‌کند و این آرامش را به تیم هم تزریق کرده است. او خوب کار کرده و تیم از حواشی به دور بوده است اما در حال حاضر با چنین مشکل تمدید قراردادها مواجه هست. 

منافی در مورد اینکه پرسپولیس با وجود لغو قرارداد کارگزارش هنوز قراردادی با اسپانسر جدید امضا نکرده، اظهار داشت: قطعا مدیران باشگاه به فکر این مساله هستند و می‌خواهند با یک اسپانسر بزرگ قرارداد امضا کنند. به هر حال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و دو نایب قهرمانی در آسیا هم دارد. باید اسپانسری باشد که هزینه‌های باشگاه را تامین کند. پرسپولیس به زودی در لیگ قهرمانان باید با استقلال تاجیکستان روبه رو شود و شرایط این تیم باید کاملا آماده باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nr8ng

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رسن: درحال حاضر همه تمرکزم روی ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است