تاریخ انتشار: 1400/05/25 23:25
کد خبر: 34869

آقاسی گزینه پرسپولیس شد

باشگاه پرسپولیس در صورتی که علی نعمتی موفق به دریافت رضایت‌نامه نشود، با عارف آقاسی مذاکرات را دنبال خواهد کرد.
آقاسی گزینه پرسپولیس شد

بعد از جذب علیرضا ابراهیمی اکنون پرسپولیس مذاکرات خود را برای جذب دیگر مدافع موردنیاز این تیم را دنبال می‌کند.

در این رابطه علی نعمتی مدافع پدیده مشهد به عنوان دیگر گزینه مدنظر یحیی گل‌محمدی مذاکرات خود را با پرسپولیس دنبال کرد و حتی با حضور در این باشگاه با مدیران این تیم به گفتگوی اولیه پرداخت. با این حال با توجه به قراردادی که این بازیکن با پدیده مشهد دارد، این انتقال منوط به مذاکره شخصی او برای حل این مساله بود. پرسپولیس با اعلام اینکه همانند فرشاد فرجی او نیز در صورتی که شخصا موفق به دریافت رضایت‌نامه شود، قراردادش به امضا خواهد رسید، در انتظار نهایی شدن این موضوع است. هرچند با اعلام مهدی رحمتی مبنی بر اینکه به ستاره‌های تیمش اجازه جدایی نخواهد داد، این مساله منتفی به نظر می‌رسد.

با این حال اکنون گزینه جدیدی به لیست پرسپولیس اضافه شده است؛ محمد دانشگر و اکنون عارف آقاسی دو مدافع دیگری هستند که مدنظر پرسپولیس قرار گرفته و البته با توجه به پایان قرارداد مدافع میانی فولاد با این باشگاه، او در اولویت قرار گرفته است.

عارف آقاسی طی فصول اخیر توانسته نمایش موفقی در خط دفاعی فولاد از خود به جا بگذارد و اکنون نیز با توجه به مصدومیت پورعلی گنجی و عارف غلامی، یکی از گزینه‌های حضور در تیم ملی محسوب می‌شود و این مسأله دلیلی برای حضور در لیست پرسپولیس شده است.

البته نهایی شدن مذاکرات همانطور که گفته شد بستگی به موضوع رضایت‌نامه علی نعمتی از پدیده مشهد و شرایط محمد دانشگر که با باشگاه استقلال به چالش خورده، خواهد داشت.

باید دید در نهایت کدام بازیکن به عنوان خرید خط دفاعی پرسپولیس معرفی و کار خود را در این تیم استارت خواهد زد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xo66z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کاپیتان پرسپولیس لژیونر می شود
اختصاصی؛