تاریخ انتشار: 1400/05/28 10:39
کد خبر: 34784

همه لیگ در انتظار توافق نکونام و فولاد

علی رغم شایعات منتشره باشگاه فولاد همچنان به دنبال توافق با جواد نکونام سرمربی فصل گذشته خود است.
 همه لیگ در انتظار توافق نکونام و فولاد

باشگاه فولاد با انتخاب حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل سابق پرسپولیس به جانشینی سعید آذری به سرعت برای آماده سازی تیم فوتبال خود برای فصل آینده دست به کار شده است.

گرشاسبی در دومین روز حضور در سمت مدیر فولاد با جواد نکونام سرمربی قرمزپوشان جلسه‌ای برگزار کرد و طرفین درباره شرایط اداره همکاری به صحبت پرداختند و به نظر می‌رسد نکونام در این جلسه پیشنهاد مالی خود را به باشگاه فولاد ارائه کرده است.

از آن جایی که از بازیکنان اسم و رسم دار فولاد در فصل گذشته قرارداد چهارده نفر به پایان می‌رسد و در شرایطی که عطش بازار ممکن است تعدادی از ستاره‌های این تیم را به سمت خود بکشد(کما اینکه تا به امروز محسن فروزان و فرشاد احمدزاده از این تیم جدا شده‌اند)، فولاد قصد ندارد بیش از این وقت را تلف کند بنابر این توافق سریع با جواد نکونام در اولویت‌ باشگاه است.

در حال حاضر همه چیز برای قرارداد مجدد با جواد نکونام آماده شده مگر آنکه خود نکو قصد دیگری داشته باشد یا طرفین از نظر مالی با یکدیگر به تفاهم نرسند و فاصله زیادی بین درخواست نکونام و توقع باشگاه فولاد باشد.

اگر نکونام با فولاد به توافق نرسد در آن صورت فعلا احتمالا مدتی استراحت خواهد کرد چرا که باشگاهی متناسب با جاه طلبی و اسم او باقی نمانده که سرمربی نداشته باشد مگر آنکه تحولات ناگهانی در برخی از باشگاه‌ها رقم بخورد.

حالا پیش‌بینی می‌شود با توجه به نتایج این فصل فولاد نکونام یکی از پرخواهان ترین مربی لیگ در صورت بیرون نشستن باشد که البته این موضوع شاید هرگز اتفاق نیفتد و فولاد و نکونام برای سومین فصل متوالی با یکدیگر به توافق برسند و باشگاه فولاد نیز با نکونام و گرشاسبی وارد بازار نقل و انتقالات بشود.

عقد قرارداد یا انصراف فولاد از ادامه همکاری با نکونام در حال حاضر مورد توجه همه مربیان، مدیران و تعداد زیادی از بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lw6j8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نکونام گزینه اول و آخر فولاد است / برنامه‌ای برای تغییر مدیرعامل نیست