تاریخ انتشار: 1400/05/29 00:50
کد خبر: 34750

کرمانشاهی: ۶۵ درصد از مبلغ قراردادم را دریافت کردم/ به احتمال زیاد از نفت مسجدسلیمان جدا می‌شوم

دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت که به احتمال فراوان از این تیم جدا خواهد شد.
کرمانشاهی: ۶۵ درصد از مبلغ قراردادم را دریافت کردم/ به احتمال زیاد از نفت مسجدسلیمان جدا می‌شوم

فرهاد کرمانشاهی درباره اینکه برای فصل آینده چه تصمیمی خواهد گرفت، اظهار داشت: من یک فصل دیگر قرارداد دارم، ولی در قراردادم بند آزادسازی وجود دارد و مشکلی برای جدایی از نفت مسجدسلیمان ندارم. واقعیت این است که تصمیم به جدایی گرفتم و فکر می‌کنم تا هفته آینده برای فصل بعد تصمیم می‌گیرم.

دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه با اشاره به مشکلات و حاشیه‌های نفت مسجد‌سلیمان در فصل گذشته خاطر نشان کرد: واقعیت این است که بازیکنان ما از لحاظ فوتبالی فصل خوبی داشتند و حتی در نیم‌فصل اول نتایج خوبی گرفتیم، ولی متأسفانه اذیت‌مان کردند. همه می‌دانند چه اتفاقاتی افتاد که تیم با مشکل و برخی حاشیه‌ها مواجه شد.

وی در پاسخ به این پرسش که چند درصد از مبلغ قراردادش را دریافت کرده است، گفت: من 65 درصد از مبلغ قراردادم را گرفتم و قرار بود 10 درصد دیگر بدهند که ندادند. از طرفی قرار بود به من هدیه 10 میلیون تومانی بدهند و یک کارت هدیه هم دادند که اول گفتند 10 میلیون تومان است و سپس تبدیل به پنج میلیون تومان شد. در نهایت هم دو میلیون تومان در آن کارت وجود داشت و با وجود قول‌هایی که داده بودند دیگر این کارت را شارژ نکردند.

کرمانشاهی در پایان تأکید کرد: من تصمیم خود را برای جدایی گرفته‌ام و سعی می‌کنم از بین پیشنهادهای ارائه شده بهترین تصمیم را بگیرم و تیمم را انتخاب کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27dx9e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشنهاد خارجی برای بازیکن نفت مسجدسلیمان